Prav pred koncem leta pa je na plan prišla še ena, bolj razveseljiva novica o enem ključnih predstavnikov nemškega ekspresionizma. V muzeju Karla Ernsta Osthausa v Hagnu so ugotovili, da je ena izmed slik v njihovi lasti, ki ni podpisana, v resnici Kirchnerjevo delo. Da v muzeju že prej niso prepoznali avtorja akvarela z naslovom Nach dem Bade, je prav neverjetno. Na hrbtni strani je namreč podpisana skica dveh kozorogov. Poleg tega pa je znano, da je Kirchner hrbtno stran slik pogosto uporabil za risanje skic.
Razstava "novih pridobitev""Novo pridobitev" muzeja Karla Ernsta Osthausa si je trenutno mogoče tudi ogledati. Postala je namreč del razstave Kirchner - Auf den zweiten Blick, ki predstavlja 48 grafik in skic nemških ekspresionistov. Središče razstave sta dve Kirchnerjevi skici, ki so ju identificirali šele nedavno in sta tokrat prvič predstavljeni javnosti. Postavitev dopolnjuje 16 del, ki jih je Kirchner izdelal med letoma 1907 in 1930, in 32 prispevkov umetnikov, ki jih lahko opredelimo kot Kirchnerjeve antagoniste, predhodnike ali sopotnike. Imena, ki podpisujejo tokrat predstavljene slike živali, krajine in akte, so med drugim Emil Nolde, Alexej von Jawlensky, August Macke, Franz Marc, Henri Matisse, Wilhelm Lehmbruck, Christian Rohlfs, Richard Seewald, Gerhard Marcks, Ewald Mataré, Eberhard Viegener, Hans Thoma in Marc Chagall.
Karl Ernst Osthaus podpira nemško avantgardo
V muzeju Karla Ernsta Osthausa se lahko pohvalijo z zajetno zbirko Kirchnerjevih del; to je toliko bolj res, ker se Kirchner v zgodovino likovne umetnosti ni vpisal kot zelo produktiven umetnik. Zasluge za to dragoceno zbirko gredo v celoti Karlu Ernstu Osthausu (1874-1921), ki velja za enega najbolj radodarnih patronov nemške avantgardne umetnosti. Še posebej si je prizadeval podpreti prizadevanja gibanja Der blaue Reiter (Modri jezdec), katerega del so bili tudi Vasilij Kandinski, Franz Marc, August Macke, Aleksej von Javlenski in Lyonel, tuja pa mu ni bila niti umetnost gibanja Die Brücke (Most), s katerim je sodeloval Kirchner. Osthaus je leta 1902 ustanovil Folkwang Museum, v katerem je razstavljal in tako javnosti predstavljal dela nemške avantgarde, ki jih je tudi odkupoval.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje