Rijksmuseum v Amsterdamu se je lotil kampanje, ki jo na družbenih omrežjih promovirajo z oznako #startdrawing in s katero bi radi obiskovalce spodbudili, da bi telefone in fotoaparate pustili v torbah, umetnine pred seboj pa raje skicirali in si jih na ta način vtisnili v spomin.
"V današnjem svetu prenosnih telefonov in medijev je obisk muzeja pogosto pasivna in površinska izkušnja," so zapisali na svoji spletni strani. "Obiskovalci se hitro raztresejo in ne izkusijo zares lepote, magije in čudenja."
Kaj pa, če ne znate risati? Nizozemci tolažijo, da njihova poanta sploh ni v tem: "Predstavljajte si, da tudi tukaj ne gre za cilj, ampak za potovanje. Ni treba, da sploh znate risati, ker ne gre za to, kakšna skica nastane, pač pa za natančno opazovanje tega, kar skušaš narisati."
"Ko se posvetiš delu, začneš opažati stvari, na katere prej nisi bil pozoren. Kar naenkrat vidiš proporce, detajle, linije ... približaš se umetnikovi skrivnosti."
Kampanjo so v Rijksmuseumu uradno začeli oktobra, s celodnevno prireditvijo Veliko risanje, poroča The Independent. Vsem obiskovalcem so razdelili skicirke in jim dali na razpolago celo žive modele.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje