Muja v svoji umetniški praksi vedno znova preizprašuje strukture, ki konstituirajo javno, in namiguje na različne politične in družbene vzorce, ki slonijo na arbitrarnih estetskih trenutkih.
Skozi univerzalna vprašanja do intimnih zgodb
Čeprav umetnik v svoji praksi zastavlja univerzalna vprašanja angažirane umetnosti, ki jo je mogoče aplicirati na sleherni politični sistem, prav ta ista vprašanja postavlja ob lastne osebne intimne zgodbe o ljudeh, s katerimi je v nekem odnosu, in o prostorih, v katerih se giblje, ter osebne težave, ki jih odkriva.
Razstava se s tem na nek način giblje v dveh smereh. Najprej kot umetnikovo horizontalno potovanje skozi družbo, ki deluje kot nekakšna svojevrstna družbeno-politična študija. Kar pa ponazarja preciznost njegove umetniške prakse in na nek način zaobjame celoten projekt, je vertikalni aspekt njegovega potovanja, ki je najbolj neposredno povezan z avtorjevo osebno sfero in se neposredno kaže v intimnih kronikah njegovega vsakdanjika, je ob razstavi zapisal kustos Tevž Logar.
V delu umetnika, ki se je rodil leta 1980 v Mitrovici, je linija, ki deli življenje od umetnosti, skoraj popolnoma zabrisana, kar po Logarjevih besedah njegova dela naredi zelo intimna in alegorična.
V Ljubljani se je umetnik že predstavil na začetku leta 2012, ko je ob koncu svoje rezidence predstavil razstavni projekt Za imena gre. Ta je nastajal med dvomesečnim bivanjem v KC-ju Tobačna 001.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje