Kot je zapisala kuratorica Lara Plavčak, Praznik podobe množičnih medijev rekontekstualizira in jih pretvori v nove sklenjene celote. Tako viralne podobe zabriše v preprosto iskanje motivov, kamuflažo reciklaže pa dovrši skozi plastenje mojstrskih slikarskih tehnik in raziskovanje tem družbenega pomena. Razstavo sestavlja več manjših platen premišljenih kompozicij, ki variirajo od zamolklega kolorita do živopisanih gradientov, ki vsebujejo tako klasični slikarski pristop, ki ga je umetnik dopolnil s kolažiranimi grafitnimi risbami, in računalnišk tisk kot pojmovanje platna v njegovi materialnosti. Na delih niso prepoznavni popkulturni subjekti, kar nakazuje kritičen umetnikov pogled na informacijsko dobo, ki obljublja neskončno nenehno dosegljivost možnosti, a se hkrati uklanja tako kapitalu kot konkretnim geopolitičnim razmeram.
Namesto tega Praznikova dela naseljujejo ptice selivke (v resnici papige), ki se zatikajo v ponavljanju vedno istih besednih vzorcev, računalniška vezja, ki učinkujejo zdaj kot dekorativni labirint, drugič kot simbol pričakovane tehnološke transcendence nad rentgenom umetnikove glave, ter print detajla načrta robotske roke, ki ga slikar sopozicionira s prosto risbo umetnice Ivane Bajec, je še zapisala Plavčakova.
Praznik je študiral na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje, smer slikarstvo, kjer je prejel tudi nagrado za posebne umetniške dosežke. V zadnjih letih je razstavlja doma in v tujini, redno pa ilustrira tudi za Tribuno in objavlja tudi v drugih publikacijah.
Razstava bo v Kameri na ogled do 1. februarja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje