Paviljon temelji na razumevanju korelacije med objektom in njegovim delovanjem ter situacijami, ki pri tem nastajajo in se nanj navezujejo. Strukturiran je iz funkcionalnega in konceptualnega premisleka. Maketa objekta zvočno snema proces nastajanja forme in njenega gibanja. Komponenta zvoka se nadaljuje v čas razstave, ko Paviljon tvori zvočne ambiente, po razstavi pa bo zapis na gramofonski plošči ostal kot ključni arhivski objekt tega projekta.
Moder alternativne razstave znotraj sistema umetnosti
Lupina objekta je sestavljena iz montažnih sten, ki sestavljajo prostor s črno zunanjostjo in belo notranjostjo. Deluje kot prostorski in časovni nosilec razstavljenih del gostujočih ustvarjalcev in nastopa kot suverena struktura, kot črn zvočni objekt, ki govori, obenem pa funkcionira kot model alternativne razstave znotraj sistema umetnosti.
Sodelujoči bodo v sklopu razstave vsakodnevno zapolnjevali praznino objekta, s tem pa prispevali, da se dogodek konstituira. V tem smislu se Paviljon lahko razume tudi kot refleksijo socialnih odnosov, neprestano gibanje pa kot pogoj odprtosti sveta in družbe.
Leta 1978 rojeni Peter Rauch je diplomirani arhitekt, magister fotografije in doktorski kandidat s področja filozofije in teoretske psihoanalize. Pri fotografiji ga zanima razmerje med stvarmi, ki jih fotografija lahko dokumentira in konstituira. Njegova pomembna pretekla dela so Objekti, Skupnost in Tretji kraj. Kustosinja razstave, ki bo na ogled do 19. novembra, je Ana Mizerit.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje