Jubilej in zaključek gledališkega ustvarjanja bodo v sklopu "plamenitega" festivala proslavili ob 19. uri z odprtjem razstave fotografij na 21 panojih ob nasipu. Festival ognjenih ambientov in luči, ki ga organizira Gledališče Ane Monro, bo tokrat potekal le en večer.
Pepel Ane Monro bo zaplaval po Ljubljanici
Zato da bo Krakovski nasip pod pokroviteljstvom Ane Plamenite deloval čarobno, bo s svojimi instalacijami tudi letos poskrbel belgijski umetnik Gust van der Krieken s svojo skupino Toverspel. K soustvarjanju ognjenih ambientov bodo vabljeni tudi obiskovalci. Lahko bodo sodelovali pri izdelovanju ognjenih glinenih posodic ali pa se preizkusili v gledališču senc, so sporočili iz Gledališča Ane Monro.
Utrinki s 30-letne ustvarjalne poti Gledališča Ane Monro bodo predstavljeni na panojih ob Krakovskem nasipu. Nocojšnjega odprtja se bodo udeležili sedanji in nekdanji člani gledališča, ki se bodo po razrezu torte s posipom pepela ritualno poslovili od Ane Monro. Gledališče namreč končuje produkcijo lastnih gledaliških predstav in se bo v prihodnje bolj posvetilo drugim dejavnostim. "A kljub temu, da bo pepel Ane Monro zaplaval po Ljubljanici, se seveda, kot se tudi za izmišljeno osebo spodobi, nikoli resnično ne ve, če le ne bo še kdaj korakala po ulicah ..." piše v sporočilu za javnost.
Spremeniti svet z umetnostjo
Ana Monro za drugačno kulturno ponudbo skrbi že od leta 1982. V 30 letih se je iz majhne, a izrazno in umetniško močne gledališke skupine razvila v pomembno producentsko hišo, ki pokriva celoten program produkcije na področju uličnega gledališča - od vzgoje, organizacije festivalov in produkcije predstav do nastopov po vsej Sloveniji in po svetu.
Člani Gledališča Ane Monro so pomembno vplivali na razvoj gledališča na Slovenskem. Poleg uličnega gledališča so v slovenski prostor vpeljali tudi gledališko improvizacijo, ki zdaj živi v okviru Improlige in Šile, pa tudi jedko satiro, ki jo je začel razvijati eden od ustanoviteljev gledališča Andrej Rozman - Roza. Ustvarjalec se je ob obletnici spomnil začetkov Gledališča Ane Monro. "Svet smo hoteli spremeniti z umetnostjo tam, kjer jo ljudje najprej opazijo. Na njihovih vsakodnevnih poteh skozi mesto. O tem, kako se to dela, nismo imeli jasne predstave. Če se ne motim, pred tem nihče od nas še ni videl ulične predstave," je povedal Rozman - Roza.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje