Predstavljen je izbor iger, ki jih je italijanski oblikovalec iger Paolo Pedercini ustvaril med letoma 2004 in 2014. Te so osredotočene na problematiko dela, predstavljene pa bodo tako, da se bo občinstvo lahko z vsako izmed njih ukvarjalo na lasten način igranja.
Široko razširjene videoigre so proizvod množične kulture, ki se včasih lahko lotijo pretresanja ali upodabljanja družbenih vprašanj, vendar nikoli ne pozabijo svojega glavnega namena, ki je zabava širokih množic. Te pa utegnejo biti tudi razočarane, ko v videoigrah naletijo na politiko, čeprav se morda zanimajo za politiko ali so celo dejavno vpletene vanjo.
Videoigre v vlogi angažirane umetnosti
Molleindustria, tako rekoč blagovna znamka Pedercinijevih iger, je eden najopaznejših glasov na neodvisnem prizorišču iger in eden redkih primerov oblikovanja iger, ki jih igra na tisoče igralcev, ki jih aktivisti uporabljajo za to, da nekatere teme naredijo razumljivejše in da jih lažje spravijo v obtok. Hkrati se izdelki Molleindustrie prikazujejo tudi v umetnostnih krogih kot oblika angažirane interaktivne medijske umetnosti.
V poznih devetdesetih letih so se pojavili številni poskusi uporabe sredstev in razširjene družbene platforme, ki jo nudijo videoigre, za vpeljevanje resnih tem v to areno – od modifikacij iger do performativnih posegov v spletne igre. Toda do leta 2003, ko se je pojavila Molleindustria in začela objavljati svoje igrice v formatu Flash in svoje prve izjave, še nihče ni jasno artikuliral tega, da je "ideologija igre v njenih pravilih".
Paolo Pedercini je razvijalec iger, umetnik in učitelj, ki živi v Pittsburghu, kjer poučuje digitalno medijsko produkcijo in eksperimentalno oblikovanje iger na Umetnostni šoli Univerze Carnegie Mellon.
Razstava Molleindustria All Work, No Play bo v Projektnem prostoru Aksioma na ogled do 5. junija 2015.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje