V Centru judovske kulturne dediščine Sinagogi Maribor bodo danes v okviru Festivala fotografije Maribor odprli razstavo fotografij Gregorja Radonjiča Skoraj Nevidno, na katerih predstavlja zidove nekdanjih judovskih getov. Prvi posnetki so nastali v Krakovu leta 2003, zadnji sklop fotografij pa je bil posnet lani v Budimpešti.
Z deli, s katerimi se prvič predstavlja obiskovalcem mariborske Sinagoge, fotograf nadaljuje svojo značilno pripoved o zabrisanih sledeh urbanega prostora.
Zapuščeni in spregledani pričevalci preteklosti
Z inovativnim pristopom fotografskega raziskovanja, instinktivnim kadriranjem in izbrano perspektivo, potencirano s simboliko podhodov, vrat, dreves in veleplakatov je Radonjič v pričujoče fotografske podobe prelil tankočutno zaznavo izoliranosti, zapuščenosti, minljivosti in prikritosti ostankov nekdanjih judovskih getov, so razstavi na pot zapisali v Sinagogi Maribor. Ti odmaknjeni in vse bolj prekriti samevajo na skoraj nedostopnih urbanih lokacijah.
Fotograf z razstavljenimi deli predstavlja motivni pogled, ki v novejši slovenski fotografiji na ta način še ni bil prikazan.
80-letnica Fotokluba Maribor
Gregor Radonjič se je rodil leta 1964 v Mariboru. Diplomiral je na Tehniški fakulteti Univerze v Mariboru. V zgodnjih 90. letih prejšnjega stoletja se je pridružil Fotoklubu Maribor, v katerem je bil vrsto let med dejavnejšimi člani. Svoje fotografske stvaritve je doslej predstavil na 21 samostojnih avtorskih razstavah in na več kot 50 skupinskih razstavah v Sloveniji in tujini. Fotografsko je opremil tri knjige in je soavtor devetih multimedijskih performansov z diapozitivi. Živi in dela v Mariboru.
Razstava bo na ogled do 14. oktobra in spada v okvir prvega Festivala fotografije Maribor, s katerim zaznamujejo 80 let Fotokluba Maribor.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje