Dela, ki bodo do 13. januarja razstavljena v Kulturnem središču Prostor v Ljubljani, je mogoče kupiti, namen celotnega projekta Umetniška tržnica pa je med drugim tudi doseči čim večje število strokovnih in tudi novih poslovnih povezav, ki bi v prihodnje lahko predstavljale pomemben prispevek k sodelovanju.
Umetniška tržnica, ki jo spremlja več dogodkov, srečanj, glasbenih in gledaliških prireditev, je namenjena precej specifični ciljni publiki - ljubiteljem umetnosti iz vseh socialno družbenih struktur, zbirateljem in poznavalcem umetnosti, humanitarnim klubom. Sredstva od prodaje bodo namenjena za uresničitev programa društva v prihajajočem letu in razvoj projekta Likovne delavnice Prostor v Ljubljani.
Časovno omejen projekt predstavlja izziv tako za FLU in kot humanitarne organizacije, saj bodo imeli prvič možnost neposrednega sodelovanja in obenem prevzemanja odgovornosti za uspešno organizacijo umetniškega dogajanja širših razsežnosti.
Povezovanje umetnikov z vsega sveta
Prva ideja o ustanovitvi stalne umetniške prireditve, ki bi omogočila sodelovanje med umetniki z vsega sveta in med ustvarjalci z raznih področij, segajo v sredino 90. let. Porodila se je na Akademiji likovnih umetnosti v Ljubljani, projekt pa so poimenovali Festival ljubezni in umetnosti, ki združuje tri večne pojme v življenju in dejavnosti umetnikov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje