Po besedah kustosa galerije Simulaker Matjaža Brulca je Lujo Vodopivec pomembno zaznamoval slovensko kiparstvo zadnje četrtine preteklega stoletja, kiparji njegove generacije pa so presegli pojmovanje forme v modernizmu in se vrnili k njegovim izvorom. Kot teoretiki in praktiki so na novo opredelili sodobno kiparstvo, ki je iz hermetične samozadostnosti stopilo v živahen dialog s prostorom in z gledalcem, nadaljuje kustos in dodaja, da se je kasneje Vodopivčevo kiparstvo razvijalo v izrazito osebni smeri, ki jo zaznamuje večplastna in zagonetna likovna poetika.
Njegove skulpture so izdelane v kombinaciji industrijskih predmetov in klasičnih kiparskih gradiv, z izjemno heterogenimi sredstvi pa avtor preverja možnosti njihovega sobivanja v povezanem kiparskem organizmu, ugotavlja Brulc. Vodopivčevi kipi in stenski reliefi, nastali v zadnjih letih, so pogosto sestavljeni iz delov elektronapeljav, plastičnih cevi, umetnega stekla ipd., opisanim prvinam pa se poleg steklenih, plastičnih in kovinskih delov pridružujejo različni deli človeških teles, običajno uliti v bronu.
Njegove stvaritve se izogibajo natančnejšim opredelitvam, kot je mogoče razbrati iz njihovih naslovov, pa na pretanjen način sprožajo vprašanja o naravi človeka in življenja. Surovost industrijskih dobrin kot mreža ovija znake življenja in namiguje na njegovo odtujenost, zapuščenost in celo ničvrednost, ki se je kot virus zažrla v ustroj družbe, je še zapisal Brulc.
Razstava Virus Luja Vodopivca bo v novomeški galeriji Simulaker na ogled bo do 30. marca.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje