Alen Ožbolt se na razstavi predstavlja s serijo Craquele (Razpoke) iz leta 2002, ki obsega osem slik. Foto: www.ugm.si
Alen Ožbolt se na razstavi predstavlja s serijo Craquele (Razpoke) iz leta 2002, ki obsega osem slik. Foto: www.ugm.si
Žiga Kariž, Slikar 735
Žiga Kariž sodi v srednjo generacijo umetnikov, ki problematizirajo polje slikarstva, uporabo medijske podobe in novih tehnoloških procesov. Foto: www.ugm.si

Razstavo so odprli v Umetnostni galeriji Maribor, in kot je povedala direktorica galerije Breda Kolar Sluga, jo lahko razumemo kot združitev treh samostojnih postavitev, saj so umetniki ustvarjali ločeno, hkrati pa kot sodelovanje treh oseb, ki se med seboj dobro poznajo.

"Razstava je neko križišče, njihovo srečanje, ki nas prisili k opazovanju, kaj jih združuje oziroma ločuje," je še dodala. Predvsem pa je razstava tokrat zasnovana malo drugače; dela treh predstavljenih umetnikov bodo med seboj pomešana, kar so ustvarjalci sami označili kot tri različna večsmerna potovanja in tudi različna križanja, prepletanja teh potovanj, povzročila so trk, gosto predstavitev oziroma galerijsko postavitev in kombinacijo različnih pristopov, tehnik in nosilcev, različnih pogledov, podob, motivov in časovnih vizualizacij.

V njihovem dosedanjem delu je mogoče prepoznati nekatere skupne ustvarjalne iztočnice, na primer refleksijo lastnega ustvarjalnega procesa in medija ter tudi vprašanje statusa podobe. Po drugi plati pa v koncipiranju prostora in različni "zasedbi" le-tega opažamo večje razlike, zato bo pričujoči projekt, ki nadgrajuje njihova občasna sodelovanja, toliko bolj zanimiv, predvsem pa povsem nepredvidljiv. O bližnjih in daljnih odnosih med umetniki, o prijateljstvu, sovraštvu in medsebojnih tekmovanjih obstaja nešteto zgodb, mitov, resnic, polresnic in neresnic.

Ta projekt razpira tudi tovrstna vprašanja, saj ga vse od naslova do razstave oblikujejo njihova medsebojna sodelovanja, vplivanja, razlike in podobnosti.