

Slika, ki je nastala leta 1637, je že stoletja predmet razprav med poznavalci likovne umetnosti, zdaj pa so avtorstvo enega največjih portretistov potrdili izsledki, do katerih so prišli med restavratorskimi posegi. Kuratorji v antwerpenskem Kraljevem muzeju lepih umetnosti so bili navdušeni, ko so pri odstranjevanju potemnele lazure naleteli na mojstrov podpis.
Portret, ki je bil nekoč v lasti brata francoskega kralja Ludvika XIV., je zamenjal vrsto umetniških zbirk, preden jo je kupil trgovec z umetninami in jo leta 1886 prodal antwerpenskemu muzeju za 200.000 frankov.
Dvom o tem, ali je delo, ki so ga dolga leta hranili v depoju, Rembrandtova slika ali gre za sliko njegovega učenca, je dokončno razblinilo delo restavratorjev, ki so hkrati ugotovili, da je portret pravzaprav v izvrstnem stanju, poroča BBC.
Rembrandtovo potezo potrdile tudi druge raziskave
"Signatura je enaka tisti na Rembrandtovi sliki Poljski plemič, ki jo hranijo v Narodni galeriji v Washingtonu," je pojasnila predstavnica muzeja Veronique van Passel. Avtentičnost dela so potrdile tudi dodatne raziskave, ki so pokazale, da gre za platno, kakršnega je slikar uporabil tudi pri svojih drugih delih. Rembrandtovo potezo pa naj bi potrjevalo tudi značilno oblikovanje ovratnika, brade, gub in oči.
Rembrandt van Rijn (1606–1669) velja za enega največjih slikarjev in grafikov evropske zgodovine umetnosti. Umetnik nizozemske zlate dobe je bil sijajen portretist in slikar zgodovinskih prizorov, svoje podobe pa je oživljal z izrednim smislom za poigravanje s svetlobo in senco.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje