Grafična identiteta Centra Rog, ki jo podpisuje mladi kolektiv Ansambel, maksimalno izkorišča dogajanje znotraj stavbe in v ospredje postavlja oblikovanje kot dialog orodij, materialov in uporabnikov, beremo v utemeljitvi. Žirija je še zapisala, da neformalni piktogrami in posegi v označevalni sistem ter samozavestna oznaka pročelja kažejo, da je Ljubljana središče navdihnjenega in samozavestnega oblikovanja. Kot je dodala, so navdušeni, "da naročnik zaupa oblikovalski ekipi pri konceptualni zasnovi, ki vzpostavlja oblikovanje kot proces".
Nagrado za življenjsko delo je Fundacija Brumen podelila drugič v zgodovini delovanja.
Dobitnik nagrade za življenjsko delo Ranko Novak je eden od soustanoviteljev fundacije. Kot piše v utemeljitvi nagrade, je s svojim grafičnim oblikovanjem zaznamoval okolje, v katerem smo živeli in živimo še vedno. Diplomant profesorja Edvarda Ravnikarja je leta 1980 ustanovil Studio Znak in leta 1994 začel samostojno ustvarjati pod imenom DesigNovak. V tem obdobju je nekaj časa deloval kot direktor Design centra Studia Marketing v Ljubljani. Bil je likovni urednik časopisa Delo, oblikoval je novi prelom časopisa in njegovih prilog. Pozneje je oblikoval časopis Dnevnik in nato še tednik Objektiv.
Dokaz, zakaj so tiskovine še vedno najboljše
V kategoriji publikacij je zmagal Katalog Universum Plečnik: Od delavnice do mita, ki je nastal v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje (MAO). Uredil ga je Tomaž Štoka s souredniki Milošem Koscem, Natalijo Lapajne in Bogom Zupančičem. Kot meni žirija, "z odlično tehnično konstrukcijo in izdelavo knjige jasno kaže, čemu in zakaj so tiskovine še vedno najboljše".
V kategoriji komunikacij je žirija nagradila serijo plakatov, ustvarjenih za Kino Šiška. V kategoriji identitete je za oblikovanje blagovne znamke slavil Juicy Marbles. Nagrado za oblikovanje razstav oziroma informacijsko oblikovanje pa je prejel ilustratorski kotiček v Centru za ilustracijo, ki sta ga zasnovali arhitektki in oblikovalki Sara Badovinac in Sara Škarica.
O nagradah za najkakovostnejšo produkcijo vidnih sporočil 11. bienala slovenskega oblikovanja Brumen je odločala žirija, v kateri so bili Gerry Leonidas, Thierry Brunfaut, Lana Cavar, Perniclas Bedow in Cvetka Požar. Ocenjevali so 300 prijavljenih projektov.
Nagrade so podelili v torek ob odprtju pregledne razstave del v Centru Rog, kjer bo razstava na ogled do 5. maja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje