
Kurator paviljona je bil Peter Tomaž Dobrila, ki je v postavitev z naslovom Samo iluzija vključil dela Marka Jakšeta, Roka Predina in Bojane Križanec.
Jakše je bil na postavitvi zastopan s tremi oljnimi slikami Samčki, Slepi skušnjavec devic in If Elephants Could Fly ..., Rok Predin s serijo štirih digitalnih slik z naslovom Prestopno leto, Bojana Križanec pa s tremi marmornatimi skulpturami Vrtavka, Dialog in Bed for a Rolling Stone.

"V času iluzionizma in iluzorne resničnosti (Illusional Reality), ki pod krinko svobode izvaja (popoln) nadzor nad ljudmi in družbo z različnimi sredstvi, političnimi, ekonomskimi, pravniškimi, znanstvenimi, tehnološkimi, psihološkimi, represivnimi v številnih oblikah, se izraz 'svobodni umetnik, umetnica' zdi kot privid, navidezna resničnost (Virtual Reality) in konkretizacija v najširšem pomenu besede. Konkretizacija abstrakcije (Abstraction Concretisation). Medtem ko je iluzorno simulacija stvarnega (Simulational Reality), predstav in stvaritev," je v besedilu ob razstavi zapisal kurator Peter Tomaž Dobrila.
"Materializacija se skozi procese in postopke uresničuje, misli in zamisli se postavljajo in sestavljajo, predstave postanejo resničnost, delovanje se udejanja v mediju, ki nam je blizu, je enako naš kot (samo)svoj. Slika, računalniška risba, kamnita skulptura vlečejo vrv od pradavnine do tukaj in zdaj, odkrivajo sledi, reanimirajo dogodke in jih podajajo v avtonomnih in avtohtonih lastnih stanjih. Kot kemijske spojine, katerih elementi so komplementarni ne samo v krožnicah, spiralah in privlačnostih, ampak tudi v neprivlačnostih in odbojnostih, ki tvorijo notranje napetosti razstavljenih umetniških del," je še zapisal.

Na sejmu, ki je v peti izvedbi potekal konec preteklega tedna, je letos sodelovalo 13 domačih in mednarodnih galerij ter 21 samostojnih razstavljavcev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje