V izolskem turističnem združenju so lani v sodelovanju z zunanjimi sodelavci in občino pripravili nekaj strateških dokumentov in smernic, pojasnjuje Luca Stančič Kodarin: »Tu gre za usmerjeno oglaševanje, predvsem digitalno, in splošne usmeritve, kje in kako naj bi se Izola pozicionirala v prihodnje.«
Poudarjali bodo svoje posebnosti, in sicer skupaj s sosednjimi občinami: »Poleg skupnega nastopa na sejmih, kjer se bomo predstavljali kot Istra, in ne več kot vsaka posamezna destinacija, smo že pripravili skupni koledar dogodkov in pripravljamo tudi skupni katalog.«
Načrti segajo tudi na druga področja skupnega nastopanja in promocije. Ta bo osredotočena na štiri tipske skupine izolskih obiskovalcev. »Določili smo jih v sodelovanju s predstavniki izolskega turizma. Eden je senior, druga je mlada družina, potem pa imamo še rekreativca in gurmana. Ti dve skupini morda danes ne izstopata najbolj, sta pa dve, za katera bi si radi prizadevali v prihodnje.«
V Izoli so določili tudi rdečo nit letošnjega turizma: to je kulinarika.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje