Kot so pojasnili na ministrstvu, je detektor v slabem mesecu obratovanja zaznal štiri alarme, vse zaradi pritrjenih zavor in posledično pregretih koles. Trije so bili zaznani pri vlakih, ki so vozili iz Kopra, eden pa pri vlaku proti Kopru, so pojasnili.
Z detektorjem vročih osi preverjajo vsa tirna vozila, ki v obeh smereh prečkajo točko namestitve naprave, pri čemer ta zazna problem blokade zavor ali kakšno drugo pomanjkljivost, zaradi katere se kolesa pregrevajo.
Vozila z okvaro na kolesih predstavljajo potencialno grožnjo za iskrenje in vžig v okolici. Z detektorjem lahko takšno tirno vozilo na predvidenih železniških postajah odstranijo iz prometa in tako zmanjšajo možnosti, da bi prišlo do vžiga ob železniški progi, so še zapisali na infrastrukturnem ministrstvu in dodali, da bodo podatke uporabljali tudi za izvajanje ukrepov za preprečevanje škode na železniški infrastrukturi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje