Podjetje Boscarol je bilo ustanovljeno kmalu po tem, ko se je primorski podjetnik odločil za prodajo Pipistrela, namenjeno pa je upravljanju njegovega premoženja. V tem trenutku tako upravlja deleže 19 različnih družb, od finančnih naložb do nepremičnin, ena od takih je tudi Mercatorjev center v Mariboru.
"V prihodnje bomo svoja vlaganja širili, a bomo vse, kar bomo počeli, naredili na način, da nam bo nekoliko tudi všeč in ne bo prvo in osnovno vodilo zgolj dobiček," je dejal Ivo Boscarol, ki sicer na Štajerskem in v Mariboru, kjer je pred več kot štirimi desetletji služil vojaški rok, vidi še veliko potenciala.
Nameravajo tudi pomagati zagonskim podjetjem
Medtem ko so v Cityju nekaj poslovnih prostorov že oddali, za druge pa še iščejo najemnike in mislijo tudi na pomoč zagonskim podjetjem (t. i. startupom), imajo tudi za trgovsko središče na Taboru kar nekaj načrtov, tako kar se tiče prenove sicer razmeroma novega objekta, kakor tudi vsebine.
"Pred nakupom smo naredili raziskavo med obiskovalci in zaposlenimi, ki je pokazala, da ljudje najbolj pogrešajo, da bi se v centru tudi kaj dogajalo. Če že to ni v strategiji našega najemnika, smo se kot lastniki odločili za to, da bo center zaživel," je dejal Boscarol.
V ta namen so se že lotili obnove podzemne parkirne hiše, takoj ko bo to mogoče, pa se bodo lotili tudi prenove zunanje podobe trgovskega centra.
Največji najemnik je Mercator, direktor sektorja velikih formatov v omenjeni trgovski družbi Urban Plestenjak pa je povedal, da so s poslovanjem njihovega drugega največjega hipermarketa v Sloveniji zelo zadovoljni. Letos dosegajo rekordne številke, saj so že pred časom našteli več kot milijon obiskovalcev, trend rasti pa tako po številu kupcev kot po ustvarjenem prometu sega v dvomestne številke.
Nakupovalni center na Taboru je bil zgrajen leta 2011 in se razprostira na 41.425 kvadratnih metrov velikem zemljišču. Ima 22.995 kvadratnih metrov uporabnih površin, namenjenih trgovinski, storitveni in gostinski dejavnosti, ter več kot 800 parkirnih mest, od tega 570 v pokriti garaži. V kompleksu je ob Mercatorjevem hipermarketu še okoli 50 drugih trgovin različnih blagovnih znamk, ponudnikov bančnih in drugih storitev ter več gostinskih lokalov.
Vstop v turistično panogo
S tem pa Boscarolove naložbe v Maribor in širšo okolico še niso končane, saj je uspešni podjetnik napovedal tudi vstop v turistično panogo na območju zelenega Pohorja, za katerega meni, da bo imel v prihodnje strateško vlogo na področju turizma. Za zdaj je glede tega še skrivnosten, je pa dejal, da pri tem sodelujejo z mariborsko občino. Sprva naj bi šli v nakup že obstoječega objekta, nato pa bodo morda tudi sami kaj gradili, je dejal.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje