Organizatorji sedmega Rallyja Široko so se letos posebej poklonili dogodkom izpred stoletja - prvi svetovni vojni in soški fronti. Trasa se je začela na novogoriški železniški postaji na čezmejnem Trgu Evrope, kjer se je zbralo šestdeset voznikov starodobnikov. Od tam jih je pot vodila v sosednjo Italijo - najprej po ulicah Gorice, zatem mimo veličastne kostnice iz prve svetovne vojne na Oslavju, pa vse do Števerjana, od koder se širi veličasten pogled na Goriška Brda.
Trasa letošnjega relija se je zatem prevesila na slovensko stran - čez briške griče in skozi slikovite vasi. Sledil je vzpon na mejno goro Sabotin, kjer so imeli vozniki starodobnikov daljši postanek. Ogledali so si muzej prve svetovne vojne v naravi - številne kaverne, bunkerje in jarke, ki so spominsko urejeni v sabotinskem Parku miru. Popoldne so pot nadaljevali čez briški prelaz Vrhovlje v dolino reke Soče proti Kanalu, Tolminu in Širokem, kjer so sklenili 73 kilometrov dolgo traso.
Tehniški muzej na prostem
Prav cilj je vrhunec tega zanimivega relija, saj morajo starodobniki "prisopihati" 755 metrov visoko na Široko, na planoto nad Mostom na Soči. Ime ni naključno, saj se z vrha res odpre širok pogled na dolino Soče, Cerkljansko hribovje, Baško grapo, Julijske Alpe, Goriška Brda in kanalske griče.
Zgoraj na samem stoji turistična kmetija Široko, ki vsako leto gosti starodobnike. Aljaž Bevk, mladi gospodar kmetije in organizator vsakoletnega posoškega relija, je z letošnjim zadovoljen: "Naša prireditev izstopa od vseh drugih predvsem po tem, da to redko avtomobilsko tehniško kulturno dediščino zelo približamo množici občudovalcev na trasi in da ob cilju srečanja na Širokem pripravimo odprt brezplačni tehniški muzej na prostem."
Mojca Dumančič, TV Slovenija
Foto: Rally Široko 2015
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje