"Poskusi opozicije s predlogoma za posvetovalni referendum so bili pravzaprav izvedeni z namenom uporabiti ta referendum kot način za onemogočanje odločanja o priznanju Palestine, na drugi strani pa menim, da so vendarle proceduralna pravila tako pomembna za delovanje parlamenta, da si parlament ne bi smel privoščiti, da preprosto spregleda 184. člen poslovnika," je ocenil pravnik Rajko Pirnat. Ta predvideva, da se predlog za razpis referenduma "uvrsti na dnevni red prve naslednje seje državnega zbora, če je vložen najpozneje 30 dni pred to sejo".
"Zdaj imamo razlago, kot da noben rok v poslovniku ne velja nič, če skličeš izredno sejo, kar je nora in nesprejemljiva razlaga," je dejal Pirnat. Ob tem je dodal: "Mislim, da je to precej resna kršitev poslovnika, je pa res, da je šlo tudi za zlorabo pravice predlagati posvetovalni referendum."
Kot nesprejemljive je ocenil tudi poteze SDS-a
Največja opozicijska stranka SDS je v torek umaknila in nato tik po začetku izredne seje o priznanju Palestine vnovič vložila pobudo za posvetovalni referendum glede priznanja. "Referendum je resna reč. Če se nekaj želi dati na referendum, potem se je treba odločiti, ga vložiti in ga imeti vloženega, ne pa da se potem umakne in znova vloži," je povedal Pirnat in dodal, da ne vidi pravnega interesa za morebitno izpodbijanje odločitve DZ-ja glede priznanja.
Opozoril je, da bi bila lahko kršitev poslovnika v prihodnosti težava tako za trenutno opozicijo kot za koalicijo, ki se bo nekoč znašla na drugi strani.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje