Blagovna znamka Gorenje je tokrat naziv prejela že tretjič, za blagovno znamko Hisense pa je to prvi Superbrands Slovenija naziv. To je dodatna potrditev, da sta znamki edinstveni, ponujata kakovostne izdelke in sta vredni zaupanja potrošnikov.

Foto: Gorenje GSI
Foto: Gorenje GSI

Niso pomembni tržni deleži, ampak kakovost, zaupanje in vrednote

Pri projektu Superbrands niso pomembne številke o prodaji, rasti in tržnih deležih, pač pa mnenje potrošnikov o kakovosti izdelkov, edinstvenosti in dodani vrednosti blagovne znamke, izpolnjevanju obljube in občutku povezanosti z blagovno znamko. Oznako Superbrands tako pridobijo samo tiste blagovne znamke, ki jo v raziskavi IPSOS izpostavijo potrošniki, nato pa jih potrdijo še člani strokovnega sveta, ki vključuje priznane strokovnjake iz različnih področij marketinga, prodaje, blagovnega upravljanja in odnosov z javnostmi. Tak način ocenjevanja zagotavlja kredibilno in neodvisno oceno, ki ji potrošniki bolj zaupajo — kar 92 % potrošnikov namreč raje izbere izdelek ali storitev z oznako Superbrands.

Foto: Gorenje GSI
Foto: Gorenje GSI

Tretje priznanje za Gorenje, prvo za Hisense

Gorenje je ena najbolj cenjenih in uveljavljenih slovenskih blagovnih znamk, ki se ponaša s 75-letno tradicijo proizvodnje velikih in malih gospodinjskih aparatov. Izdelke ustvarja na podlagi dobrega razumevanja vsakdanjega življenja svojih kupcev, premišljenega dizajna, naprednih tehnoloških inovacij in visokih okoljskih standardov. Tretje priznanje Superbrands Slovenija je dodatna potrditev, da je Gorenje močno zasidrano v srca slovenskih uporabnikov in jo dojemajo kot kakovostno znamko, ki s svojimi izdelki poenostavlja življenje.

Foto: Gorenje GSI
Foto: Gorenje GSI

Priznanje Superbrands Slovenija pa je tokrat prvič prejela tudi blagovna znamka Hisense, s katero je Gorenje od leta 2018 povezano v skupini Hisense. Hisense je globalni tehnološki velikan, ki že več desetletij postavlja nove mejnike na področju elektronike in gospodinjskih aparatov. Njihova zavezanost k raziskavam, razvoju in inovacijam jih je pripeljala v ospredje industrije zabavne tehnologije, kjer se nenehno trudijo zagotavljati najvišjo kakovost uporabniške izkušnje. Cilj je, da s skrbno oblikovanimi in kakovostnimi izdelki v vsak dom vnesejo najsodobnejše tehnologije, kar z izborom na Superbrands Slovenija vse bolj prepoznavajo tudi slovenski kupci.