Nova, že šesta generacija avtomobila razreda E je dokaz, da pri Mercedesu-Benzu še vedno verjamejo tudi v klasiko, čeprav se triprostorska limuzina, ki je na voljo tudi kot karavan, elektrifikaciji ni izognila. Avtomobil razreda E velja za avtomobilsko klasiko in enega najbolj pomembnih modelov v zgodovini avtomobilizma. Pod tem imenom se izdeluje že od leta 1993, ko so prenovili generacijo W124, torej dobrih trideset let, v katerih se je zvrstilo že pet generacij. Zdaj je na vrsti šesta.
V najnovejši generaciji piše novo zgodbo o uspehu, v kateri bo svoj prostor našel še kakšen privrženec poslovne elegance. Predvsem zato, ker vožnja še nikoli ni bila tako športna, elegantna in udobna. Hkrati avtomobil razreda E s popolnoma novo zasnovo izpolnjuje najstrožje emisijske norme, predpisane za prihodnja leta, in je pomemben steber za preobrazbo znamke, ki v prihodnosti stavi na drugačno obliko mobilnosti.
Lastniki avtomobilov razreda E so med najzvestejšimi vozniki Mercedesov: kar osem od desetih jih pri nakupu naslednjega vozila ostaja zvestih znamki Mercedes-Benz. Prav nova generacija teh vozil bo nedvomno našla pot do novih zvestih lastnikov, predvsem zaradi številnih odlik vozila.
Oblika vozila, izbrušena do popolnosti
Oblikovalci pod vodstvom slovenskega oblikovalskega zvezdnika Roberta Lešnika si za delo zaslužijo čisto petico. Avtomobil razreda E ima tudi v novi generaciji proporce klasične triprostorske limuzine in je zrasel v vseh pogledih ‒ v dolžino meri 4.949 mm, v širino 1.880 mm in v višino 1.468 mm. To skupaj z večjo medosno razdaljo pomeni večjo prostornost in več udobja v notranjosti ter večji prtljažni prostor (540 litrov oziroma 370 litrov pri hibridni različici).
Prostor dobrega počutja
Potniška kabina je prava oaza udobja in vrhunske multimedijske izkušnje. Osrednje mesto zavzema opcijski superzaslon, ki združuje ločen zaslon instrumentne plošče z dvema dodatnima zaslonoma: 14,4-palčnim osrednjim zaslonom in 12,3-palčnim zaslonom na dotik, nameščenim pred sovoznikom. Za popolno sinhronizacijo avtomobila s cesto, s preprostim upravljanjem funkcij na dotik in glasovnimi ukazi, ki omogočajo vsestranske izkušnje. Informacijsko-razvedrilni sistem MBUX je odziven in se zlahka upravlja, ima pa nove ikone, ki spominjajo na tiste na pametnih telefonih. Zaradi umetne inteligence se avtomobil razreda E prilagaja navadam uporabnika, saj funkcija Rutine samodejno prepozna celo zapletene ukaze, kot je vklop ogrevanja sedežev in prilagajanje osvetlitve na oranžno, ko temperatura pade pod 12 stopinj Celzija.
Za notranji mir in telesno pripravljenost
Energizing comfort je ključni del celostne filozofije dobrega počutja pri Mercedesu-Benzu, saj si prizadeva ohranjati telesno pripravljenost voznika in s tem izboljšati varnost v cestnem prometu. V avtomobilu lahko sinhronizirane sisteme udobja preprosto upravljate z dotikom ali glasovnimi ukazi ter jih združite v programe, ki ustvarjajo celostno izkušnjo. Hkrati ustrezno vzdušje v notranjosti spodbuja dobro počutje z glasbo, osvetlitvijo in animacijami, na primer poživlja v primeru utrujenosti ali sprošča v primeru povišane ravni stresa. Odlično potovalno udobje zagotavljajo standardni komfortni sedeži z delno usnjenim oblazinjenjem, možnostjo gretja in štiri stransko oporo ledvenega predela, ki poskrbi za optimalno podporo hrbtenici med vožnjo.
Avtomobil, ki poudarja vaše občutke
Za vrhunsko glasbeno izkušnjo poskrbi sistem za prostorski zvok Burmester® 4D, ki omogoča ne le poslušanje glasbe, temveč tudi čutenje in celo vizualizacijo njenih učinkov s sistemom Active Ambient Lighting in funkcije Sound Visualization. Avtomobil razreda E je opremljen s kamero, ki omogoča posnetke selfijev, videoposnetkov in fotografij, ki jih lahko uporabnik v realnem času deli na družbenih omrežjih, ali se kar v avtomobilu vključi v videokonferenčni klic. Za daljša potovanja sta na voljo programa Energizing comfort in Energizing coach, ki pomagata zmanjšati utrujenost in celo ublažiti simptome slabosti med vožnjo.
Izboljšani sistemi za pomoč pri vožnji
Avtomobil razreda E je opremljen s številnimi sistemi za pomoč pri vožnji, dodatno izboljšanimi za še večjo varnost in udobje. V serijsko opremo so vključeni sistemi, kot so aktivni asistent za ohranjanje razdalje DISTRONIC, aktivni zavorni pomočnik Attention assist, aktivni pomočnik za ohranjanje avtomobila na voznem pasu, asistent za mrtvi kot, parkirni paket s kamero za vzvratno vožnjo in pomočnik za omejitev hitrosti. Stanje in delovanje sistemov za pomoč pri vožnji sta prikazana na voznikovem zaslonu, za preprost pregled in prikaz delovanja.
Razred E ni le avtomobil, je zgodba o udobju in prestižu, ki traja že več kot 75 let. Je tradicija, ki ostaja, a hkrati navdušuje in je sodobna. Tudi v novi generaciji poka od samozavesti, tako po zaslugi zunanjega in notranjega dizajna kot udobja in napredne tehnologije, s katerimi se znova povzpenja na sam vrh premijskih limuzin ter ostaja sinonim za vrhunsko kakovost, inovacije in prestiž. S stalnimi posodobitvami, ki izražajo najnovejše trende v avtomobilski industriji.
Na voljo je raznovrstna motorna paleta, obsežno posodobljena, povsem elektrificirana in povezana z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Pohvali se lahko tudi z ugodnim količnikom zračnega upora, ki znaša 0,23 in zanesljivo pripomore h gospodarnosti vožnje, s hibridnimi pogonskimi sklopi, ki zagotavljajo več kot 100 kilometrov vožnje na električni pogon.