Petdeset slovenskih dobaviteljev je tako na tujih trgih, kjer je Lidl prisoten, v letu 2021 ustvarilo za nekaj več kot 48 milijonov evrov prometa. Podpora lokalnim proizvajalcem in dobaviteljem je v Lidlu Slovenija pomembna zaveza, saj vedo, da je slovenskemu kupcu pomembno, da lahko v svoj nakupovalni voziček odloži izdelke, ki izvirajo iz lokalnega okolja. S tem se seveda krajšajo tudi dobavne poti, številni dobavitelji tako dobivajo priložnost za rast.
Priložnost za majhne in velike dobavitelje
Veliko manjših slovenskih proizvajalcev je svojo pot začelo na Lidlovi Lojtr'ci domačih ali pa kot občasni dobavitelji, nato pa so postali Lidlovi stalni partnerji. Domačim blagovnim znamkam pa se skozi mednarodno vpetost Lidla Slovenija odpirajo tudi vrata na tuje trge. Številni so po zaslugi uspehov med Lidlovimi kupci v Sloveniji svojo priložnost dobili tudi v tujini. Med Lidlovimi najbolj odmevnimi zgodbami o uspehu v tujini sta Incom in Žito.
Sladoled in čokolado prodajajo v kar 26 državah
Ajdovski Incom, poznan pod blagovno znamko sladoledov Leone, je sodelovanje z Lidlom Slovenija začel že leta 2014. »Štiri leta kasneje smo s prvo prodajo naših izdelkov začeli tudi v Lidlu Nemčija. Vsekakor lahko potrdimo, da je to zgodba o uspehu. Njihov profesionalni pristop, potreba po inovativnih izdelkih ter mednarodna prisotnost so za nas ključnega pomena,« je pojasnil Matija Šinigoj, vodja prodaje in marketinga blagovne znamke Leone.
Podjete Incom že dobro desetletje izvaža večino svoje proizvodnje, sodelovanje z Lidlom pa je bil zanje še posebej velik korak, saj danes prodajajo svoje izdelke na Lidlovih policah v kar 26 državah. »V Lidlovih trgovinah širom sveta lahko najdete kar nekaj izdelkov Leone. Gre za izdelke najvišjega kakovostnega razreda, bogatih okusov in inovativnih polnjenj. To so sladoledi AL!VE, danes zelo iskani sladoledi z nižjimi kaloričnimi vrednostmi in višjo vsebnostjo proteinov, ponujamo tudi veganske sladolede. Za proizvodnjo otroških licenčnih sladoledov, kot so Tačke na patrulji, Pujsa Pepa, Spuži kvadratnik in drugih, smo v preteklosti dodatno investirali v povečanje proizvodnje,« o sodelovanju pove Šinigoj iz podjetja Incom Leone in poudari, da skupaj z ekipo Lidla že vrsto leto uspešno razvijajo tudi izdelke pod blagovno znamko Gelatelli in Deluxe, predlani pa so skupaj dali na trg tudi ekskluzivni asortima čokolad, ki so jih uspešno lansirali v desetih državah. »Po raziskavah, ki jih spremljamo, bo Lidl še naprej beležil rast na evropskem trgu in prav zaradi tega vidimo pri trgovcu še veliko priložnosti,« se novih uspehov nadejajo v ajdovskem podjetju.
Ajdov kruh z orehi uspešnica tudi na Kanarskih otokih
Če izpostavimo pekovske izdelke podjetja Žito – ti so skozi Lidlove trgovine prepričali mnoge kupce v Evropi, njihov kruh najdemo celo na policah na daljnih Kanarskih otokih.
Tudi Žitove dobrote dandanes razvajajo kupce v več kot 15 Lidlovih državah. Prvi Žitov izdelek, ki je leta 2010 odpotoval v tujino, je bilo stoletno pecivo. Sledili so drugi, srca kupcev v Lidlovih trgovinah doma in celo na oddaljenih Kanarskih otokih pa je osvojil ajdov kruh z orehi.