Čeprav je na Lidlovih trgovskih policah stotine prehranskih in drugih artiklov, marsikdo ne ve, da so vsi skrbno izbrani in da v podjetju ves čas preverjajo kakovost lastnih blagovnih znamk. Svojim kupcem želijo namreč vedno ponuditi najboljšo kakovost.
Kakovost preverjajo tudi kupci
Prav tako Lidlovi strokovnjaki redno izvajajo tudi senzorične teste, torej preverjajo videz, vonj in okus izdelkov in jih primerjajo tudi s konkurenco na način, da zakrijejo kateri izdelek je Lidlov in kateri konkurenčni. »Na ta način preverjamo izdelke lastnih blagovnih znamk, od hrane do kozmetike in recimo čistil. Pri slednjih smo pozorni na to, da je embalaža prijazna uporabniku, torej da se lepo odpre, da ne pušča. Pri blazinicah za odstranjevanje ličil denimo preverjamo, da ni material pregrob, da je prijeten na dotik in podobno,« praktično razloži Perovićeva in doda, da so Lidlovi zaposleni tudi Lidlovi kupci. Zato so še toliko bolj zavzeti pri zagotavljanju kakovosti in v skrbi, da so izdelki, ki jih prodajajo tudi takšni, kot si jih kot kupci želijo. Nekatere izdelke Lidlovih lastnih blagovnih znamk s konkurenčnimi izdelki primerjajo njihovi kupci. Na podlagi njihovih ocen vidijo, ali je morda treba kje še kaj izboljšati.
Da je slovensko poreklo res slovensko
Veliko skrb v Lidlu posvečajo tudi kakovosti mesa in njegovi sledljivosti. »Ne le, da morajo vsi naši dobavitelji mesa, kot tudi sicer vsi dobavitelji izdelkov Lidlovih lastnih blagovnih znamk, imeti mednarodni certifikat IFS Food, če želijo sodelovati z nami, izpolnjevati morajo tudi interni Lidlov standard, ki je še nekoliko zahtevnejši, kot to predvideva IFS Food standard,« pojasnijo na Lidlovem oddelku za kakovost, kjer opravljajo tudi nenapovedane kontrole pri dobaviteljih.