Slovenski paviljon na svetovni razstavi bo tako obogatila nova trajnostna zgodba, ki jo partnerji Knauf Insulation, Riko in Sophia Academy ustvarjajo v pobudi Živeti z zelenim srcem (Living with a green heart).
Gre za pobudo, ki se osredotoča na pomen uravnoteženega in proaktivnega prispevka k doseganju vseh 17 ciljev agende Združenih narodov 2030 za trajnostni razvoj. Pobuda predstavlja edinstveno zgodbo, pristop in rešitve, ki spodbujajo človekovo preobrazbo v zavedne in odgovorne posameznike, ki gradijo domove iz naravnih materialov, z zelenimi strehami in zidovi, ki krepijo dobro počutje in ustvarjajo boljši svet za vse.
Ob podpisu pogodbe je dr. Saša Bavec, direktor Divizije sistemi in direktor skupine Knauf Insulation za trženje dejal, da ni dovolj le razmišljati, kaj bomo storili za okolje, ampak je treba gledati, kaj bomo naredili za ljudi. »K trajnostnemu razvoju je treba pristopati celovito. Ljudi je treba postaviti v središče in jih aktivno vključiti v ustvarjanje te zgodbe, da gre družbeni trajnostni razvoj z roko v roki z okoljskim in ekonomskim. Slovenski paviljon na Expo je idealen prostor za komunikacijo te filozofije.« Poudaril je tudi močno trajnostno naravnanost njihovega podjetja, ki je sicer že ustvarilo zeleno pročelje slovenskega paviljona. "Večina naših materialov in proizvodnih procesov je usmerjenih v zmanjšanje našega vpliva na okolje in zmanjšanje vpliva na okolje zgradb, v katere so ti materiali vgrajeni." Na trgu predstavljajo program Urbanscape z rešitvami za urbano infrastrukturo, kot so zelene stene in zelene strehe ter sistemi urejanja okolice, torej rešitve, ki so po njegovih besedah najbolj potrebne v Zalivskih državah. Na koncu je izrazil upanje, da se bo zgodba slovenskega paviljona nadaljevala tudi po zaključku svetovne razstave.
Svetovna razstava Expo v Dubaju je prostor, ki slovenskim podjetjem odpira možnosti za povezovanje z Daljnim vzhodom, azijskim in afriškim trgom. "Tam so številne poslovne priložnosti, ki še niso bile dovolj izkoriščene, zlasti za inovativna slovenska podjetja," je ob podpisu pogodbe poudaril dr. Tomaž Kostanjevec, direktor SPIRIT Slovenija. »Slovenija se na svetovni razstavi v Dubaju predstavlja v segmentu trajnosti. Zelena zgodba ni le trend, temveč predstavlja dodaten zagon za slovenska podjetja z inovativnimi rešitvami. Tudi v načrtu za okrevanje in odpornost bo ogromno krožnih, trajnostnih programov, s katerimi bodo podjetja lahko izkušnje, ki jih bodo že pridobila tudi na Expo, še nadgrajevala,« je prepričan. Sicer pa so z dogajanjem in obiskom slovenskega paviljona zelo zadovoljni. »V prvih dveh mesecih je naš paviljon obiskalo več kot 200 tisoč obiskovalcev, ki so z doživetim sodeč po anketah zadovoljni, izjemno močan pa je tudi podjetniški program,« je zaključil.
Januarja in v začetku februarja bodo partnerji projekta Living with a green heart v Dubaju pripravili velik dogodek, na katerem bodo filozofijo iniciative predstavili širši javnosti. Dogodki, namenjeni zlasti poslovni javnosti, bodo naslavljali teme, kot so vzpostavljanje dobrega počutja zaposlenih, trajnostna gradnja in zelene rešitve. Na večernih dogodkih pa bodo gostje lahko začutili Slovenijo, prednosti življenja v zelenem in prijaznem okolju ter pomen dobrega počutja.