Simbolična predaja čeka je potekala v prostorih Olimpijskega komiteja Slovenije dobra dva tedna po koncu olimpijskih iger v Riu, kjer je slovenska olimpijska reprezentanca osvojila štiri kolajne. Donirana sredstva bodo porabljena za nadaljnji razvoj mladih športnikov, ki si to na podlagi svojih dosežkov – tako na področju športa kot tudi na področju izobraževanja – močno zaslužijo, a si zaradi svojega socialnega statusa nadaljnjega športnega udejstvovanja na primerni ravni sami ne morejo privoščiti.
»Podjetju P&G smo hvaležni za veliko podporo in sredstva,« je dejal predsednik OKS Bogdan Gabrovec, medtem ko je Miroslav Cerar starejši, naš znameniti olimpionik, dobitnik treh olimpijskih medalj ter častni predsednik Fundacije, nadaljeval: »Skupaj zmoremo več in s to donacijo bomo lahko lažje zagotovili ustrezne pogoje za nadaljnji razvoj mladih in nadarjenih športnikov.« Oba pozdravljata kampanjo »Hvala, mama«, ki je v času olimpijskih iger Rio 2016 potekala pod sloganom »Samo močna oseba te lahko naredi močnega.«
Katja Pavlica, vodja programa P&G na Orbico Slovenija, je ob tem dodala: »Uspehi naših športnikov v Riu so dokaz, da je pomembno in edino pravilno, da se perspektivnim športnikom omogoči, da imajo ustrezne pogoje za trening. Držimo pesti, da bo ta donacija kamen v mozaiku prihodnjih uspehov.« Posebej se je zahvalila Vasiliju in Dragici Žbogar: naš srebrni jadralec iz Ria in njegova mama sta bila namreč obraza akcije ter sta pomembno prispevala k njeni prepoznavnosti; prisostvovala sta tudi uradni predaji čeka.
»Hvala mama« tudi s slovenskim pridihom
»Hvala, mama« je globalna sponzorska aktivacija podjetja P&G, ki skozi njo že vrsto let predstavlja zgodbe vrhunskih športnic in športnikov ter njihovih največjih podpornic na poti do uspeha – njihovih mam. V komunikacijo smo se času Ria 2016 vključil tudi v Sloveniji. Med drugim je nastala serija videov, v katerih mama in sin podoživita Vasilijeve jadralne začetke, prve in največje uspehe, pa tudi izjemne preizkušnje, ki jih doživi športnik na svoji poti. »Bili so tudi trenutki, ko se mi ni dalo in bi raje še malo spal, pa me je mama vseeno spravila na trening. Očitno se je obrestovalo,« je z nasmehom povedal Žbogar in dodal, da imata z mamo izjemen odnos, v sklopu katerega so bolj kot rezultatski uspehi pomembne druge reči: »Rezultat ni bistvenega pomena. Pomembno je, da sem zdrav in da imam za jesti. Ko me pokliče, prvo vprašanje ni, kako je bilo na regati, ampak če sem lačen in če me kaj zebe.« Mama sinovo športno udejstvovanje jemlje kot njegov poklic, ob prihodih domov pa zelo rada poskrbi za to, da se sin počuti karseda dobro. »Ponosna sem bila, da se je moj sin že sploh uvrstil na olimpijske igre. Seveda sem vesela vseh uspehov, sploh olimpijskih kolajn, a moj odnos ostaja ves čas enak: če uspe dober rezultat, super, če ne pa tudi v redu!« Za Žbogarja so bile igre v Riu sicer že pete, pri čemer je ob letošnjem srebru v razredu finn pred tem osvojil še dve kolajni v jadralnem razredu laser: v Atenah leta 2004 srebro, štiri leta kasneje v Pekingu pa bron.
Del slovenske zgodbe »Hvala, mama« so bili tudi poglobljeni intervjuji na temo odnosov mam in olimpijk oz. olimpijcev. O tej temi so skupaj s svojimi mamami spregovorili slovenski junak v skoku ob palici Robert Renner, šprinterka Maja Mihalinec, najboljši slovenski namiznoteniški igralec Bojan Tokić, rokometni reprezentant Darko Cingesar in triatlonka Mateja Šimic.
O podjetju P&G
Podjetje P&G s svojimi blagovnimi znamkami oskrbuje skoraj 5 milijard ljudi po vsem svetu. Družba ima enega največjih portfeljev kakovostnih in vodilnih blagovnih znamk, vrednih zaupanja, med drugimi: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®. Skupina P&G posluje v približno 70 državah po vsem svetu. Za več informacij in novic o družbi P&G in njenih blagovnih znamkah obiščite spletno stran: http://www.pg.com.