Življenje športnika je ob uspehih neločljivo povezano tudi z izjemnimi preizkušnjami. V trenutkih, ko je treba vztrajati – čeprav bi mnogi že obupali – je še bolj kot sicer pomembno imeti ob sebi nekoga, ki mu lahko brezpogojno zaupaš.
»Samo močna oseba te lahko naredi močnega,« je slogan letošnje kampanje globalnega sponzorja olimpijskih iger, podjetja P&G, ki v sklopu svoje sponzorske aktivacije že dolga leta predstavlja zgodbe vrhunskih športnic in športnikov ter njihovih največjih navijačic – njihovih mam.
Vasilij in Dragica Žbogar: Skupaj do olimpijskih iger
»Mama je moj največji navijač. A na koncu dneva jo bolj kot to, kako mi je šlo na regati, zanima, če sem lačen, če me zebe, če sem zdrav … Pač, stvari, ki so mamam zelo pomembne,« je z nasmeškom na obrazu razložil Vasilij, ki je na olimpijskih igrah doslej že osvojil dve kolajni (bron leta 2004 v Atenah in srebro štiri leta kasneje v Pekingu), med glavne slovenske adute pa spada tudi v Riu.
Vasilij Žbogar in njegova mama sta del globalne zgodbe, v okviru katere je P&G predstavil tudi video oglas (spodaj), poimenovan »Močna«, ki prikazuje zgodbe športnikov, njihovih mam ter preizkušenj, skozi katere so se morali prebiti skupaj, da so lahko nato na neki točki uresničili svoje športne sanje – nastop na olimpijskih igrah.
Kampanja »Hvala, mama« je nastala z zavedanjem, da za vsakim izjemnim športnikom stoji tudi neverjetna mama. Del globalne zgodbe so med drugim atletinja Jessica Ennis-Hill, ameriški atlet Ashton Eaton ter brazilska odbojkarica Jacqueline Carvalho – skupaj imajo štiri zlate olimpijske kolajne –, v okviru slovenskega dela kampanje pa bo predstavljenih še pet drugih zgodb naših športnikov in njihovih mam.
Miroslav Cerar starejši, naš znameniti olimpionik, dobitnik treh olimpijskih medalj ter častni predsednik Fundacije za športnike iz socialno šibkih okolij pri OKS, je izrazil zadovoljstvo nad dejstvom, da je v mednarodno zgodbo vključena tudi Slovenija: »Izjemno smo hvaležni, da bodo podpore podjetja P&G, ki si na mednarodni ravni prizadeva za podporo športnikom in izpostavlja vlogo družine in staršev, deležni tudi mladi slovenski športniki. Skupaj zmoremo več in le tako bomo lahko zagotovili ustrezne pogoje za razvoj mladih športnikov.«
P&G bo Fundaciji za podporo športnikom iz socialno šibkih okolij podaril 20.000 EUR, v obdobju med 4. julijem in 31. avgustom pa lahko z nakupom izdelkov P&G posredno prispeva tudi vsak od nas.
Vrhunec letošnjega športnega poletja bo v brazilskem Rio de Janeiru na sporedu med 5. in 21. avgustom (olimpijske igre) oz. med 7. in 18. septembrom (paraolimpijske igre).