Zato postane pomembno doseganje visokih uvrstitev na iskalnikih kot je Google, kar poveča število obiskovalcev brez dodatnih stroškov.
Da bi spletna stran dosegla višje uvrstitve, je potrebno izvajati določena opravila, ki vključujejo redno posodabljanje vsebine in tehnične ter vsebinske izboljšave. Ta proces se imenuje optimizacija strani.
Optimizacija strani je prilagajanje spletne strani tako, da jo iskalniki zaznajo kot bolj relevantno za določene iskalne izraze in jo posledično uvrstijo višje v rezultatih iskanja. Cilj optimizacije strani (SEO – Search Engine Optimization) je povečanje vidnosti strani v iskalnikih, kar vodi do več prikazov in klikov ter posledično do večjega obiska spletne strani.
Praktični koraki optimizacije
Da bi vaša spletna stran dosegla visoke uvrstitve, je potrebno delo na več področjih. Optimizacija strani zajema tehnične izboljšave kot so izboljšanje hitrosti nalaganja strani, mobilna prilagoditev in pravilna uporaba oznak. Poleg tega je ključna tudi vsebinska optimizacija strani, kar pomeni redno ustvarjanje in posodabljanje kakovostne vsebine, ki je relevantna za vaše obiskovalce.
Kako vam lahko pri optimizaciji strani pomagamo v podjetju Web Center?
Smo strokovnjaki, ki vam lahko pomagamo izboljšati prisotnost vaše strani v iskalnikih in doseči večjo prepoznavnost. Optimizacijo strani izvajamo na več načinov in različnih ravneh. Najosnovnejši procesi vključujejo izboljšanje hitrosti spletne strani, prilagoditev za mobilne naprave in optimizacijo vsebine, kot so besedila, meta opisi in slike. Poleg teh treh ključnih dejavnikov Google upošteva še več kot 200 drugih dejavnikov.
Za uspešno optimizacijo strani uporabljamo različna orodja, ki omogočajo vpogled v napake in prednosti vaše spletne strani ter odkrivanje priložnosti, ki jih ne smete zamuditi. Ta orodja nam pomagajo izboljšati vse vidike spletne strani, od hitrosti nalaganja do kakovosti vsebine.
Poudarek na uporabniški izkušnji
Optimizacija spletne strani ne vključuje le upoštevanja Googlovih kriterijev, temveč tudi zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje. Google daje prednost stranem, ki so primerne za določene iskalne izraze in uporabnikom nudijo relevantne rezultate. Pomembno je, da obiskovalci najdejo, kar iščejo, in da lahko brez težav uporabljajo vsebino spletne strani. Zato sta hitrost nalaganja in prilagojenost za različne naprave ključnega pomena.
Eden glavnih razlogov, zaradi katerih uporabniki zapustijo spletno stran, je počasna hitrost nalaganja. Hitrost spletne strani ni pomembna le zato, ker to zahteva Google, temveč tudi zato, ker vpliva na vedenje uporabnikov. Počasna spletna stran vodi do slabše uporabniške izkušnje in nižje stopnje zadrževanja obiskovalcev, kar negativno vpliva na uspešnost spletne strani.
Področja optimizacije strani
Optimizacija strani vključuje tako procese, ki se izvajajo neposredno na spletni strani (on-site), kot tudi tiste, ki potekajo zunaj nje (off-site). Off-site optimizacija obsega gradnjo povratnih povezav, digitalni PR, povečanje ugleda na družbenih omrežjih ter krepitev prepoznavnosti blagovne znamke. Nemotena uporabniška izkušnja je ključnega pomena. To vključuje enostavno in logično navigacijo, vidne menije, smiselno razporeditev kategorij in jasen vrstni red informacij. Pomembno je, da uporabnik brez težav najde, kar išče.
Hitrost spletne strani
Hitrost nalaganja spletne strani je ključni faktor za dobro uvrstitev v Googlu in pozitivno uporabniško izkušnjo. Uporabniki pričakujejo hitre in jedrnate odgovore. Če se spletna stran nalaga počasi, bo večina obiskovalcev preprosto odšla na drugo stran, ki se naloži hitreje. Kar 47 % potrošnikov pričakuje, da se spletna stran naloži v manj kot dveh sekundah, medtem ko 40 % uporabnikov zapusti stran, če se ta nalaga več kot tri sekunde. Hitre spletne strani omogočajo, da uporabniki hitro sprejmejo odločitve, kar povečuje verjetnost nakupa. Vsaka sekunda zamude pri nalaganju lahko povzroči 7 % padec konverzij, kar pomeni manj prodaj in manj zadovoljnih strank.
Dolgoročna optimizacija
Optimizacija spletne strani je kontinuiran proces prilagajanja uporabnikom. Čeprav lahko osnovne postopke optimizacije izvedemo takoj (hitrost, mobilna prijaznost, vsebina), je dolgoročno treba spremljati, kako se uporabniki obnašajo na spletni strani, kam klikajo in kje jo zapustijo.
Primeri iz prakse
Oglejte si nekaj nedavnih uspešnih projektov optimizacije, ki smo jih izvedli.
Priznano podjetje Carbonautica, specializirano za izdelavo visokokakovostnih komponent za jadrnice, je sodelovalo z nami za izboljšanje svoje vidnosti na spletu. S ciljno optimizacijo za ključno besedo "sailboat steering wheel cover" smo poskrbeli, da je spletna stran Carbonautica postala bolj vidna in posledično izboljšala prodajo.
Patris Health, podjetje se je obrnilo na nas za optimizacijo ključne besede "hitri test za mamila". Z off-site optimizacijo smo pomagali podjetju doseči višje pozicije v iskalnikih in s tem boljšo prepoznavnost med ljudmi, ki iščejo zanesljive in hitre teste za prisotnost mamil.
Podjetje Evino, znano po svojih vrhunskih vinih, je doseglo najvišja mesta za različne ključne besede, med njimi tudi Cabernet sauvignon. S skrbno načrtovano strategijo optimizacije smo zagotovili, da se spletna stran Evino visoko uvršča v iskalnikih, kar je povečalo prodajo in prepoznavnost njihovih produktov, še posebej vina Cabernet sauvignon.
Rimske Terme, priznani zdraviliški kompleks, je sodeloval z nami za izboljšanje svoje vidnosti na spletu. S ciljno optimizacijo za ključno besedo toplice smo poskrbeli, da je spletna stran Rimskih Term postala bolj vidna in dostopna potencialnim strankam, ki iščejo sprostitev in wellness storitve v slovenskih toplicah.
Mali Vragci, spletna trgovina specializirana za otroško opremo, nam je zaupala optimizacijo svoje spletne strani in že v prvih mesecih smo dosegli visoke pozicije za ključno besedo otroški pogradi.
Potrebujete pomoč pri optimizaciji vaše strani? Stopite v stik z nami!
Za brezplačno analizo vašega obstoječega stanja stopite v stik z nami na info@web-center.si ali na 041-201-730.