Ta tudi v zadnji generaciji z udobjem, zanesljivostjo, varnostjo in tehnologijo posega v razkošje kraljevega razreda S in ponovno navdušuje množice zadovoljnih uporabnikov.
Začetek najbolj norega desetletja v 20. stoletju, kot nekateri opisujejo 80. leta prejšnjega stoletja, je bil za Mercedes-Benz zelo pomemben. Poleg številnih varnostnih sistemov, ki so jih inženirji iz Stuttgarta pripeljali do serijske proizvodnje z voznikovo varnostno blazino na čelu, je luč sveta ugledal tudi tako imenovani »Baby Benz« oziroma model Mercedes-Benz 190, do takrat najbolj »ljudski« avtomobil znamke Mercedes-Benz.
Predhodnik razreda C oziroma W200, kot se je uradno imenoval, je s svojim udobjem, zanesljivostjo, tehničnim napredkom, varnostjo in ne nazadnje tudi prostornostjo kmalu navdušil množice zadovoljnih uporabnikov. Tako zadovoljnih, da se nekateri z njimi vozijo še danes, spet drugi pa so temu modelu in njegovim naslednikom ostali zvesti skozi štiri desetletja. Razred C je v zadnjem desetletju najbolj prodajani model Mercedes-Benz. Od leta 1982 so naredili že več kot 10,5 milijona »Baby Benzov« in njegovih naslednikov. Model 205, ki je luč sveta ugledal leta 2014, pa je bil najbolj uspešen doslej, saj so ga izdelali v več kot 2,5 milijona primerkih.
Izpolnjene želje in presežena pričakovanja uporabnikov
In kaj je uporabnikom razreda C najpomembnejše? Zagotovo udobje, varnost, prilagodljivost in tehnične inovacije. S serijskim samodejnim menjalnikom, povečano prostornostjo potniške kabine, novimi sedeži in številnimi funkcijami za udobje je v šesti generaciji razreda C odlično poskrbljeno tudi za udobno vožnjo. Z zadnjo generacijo asistenčnih sistemov, ki se ponašajo s super zmogljivimi senzorji, je vožnja lahko enako asistirana kot v novem razredu S. Če temu dodamo še dovršeno zasnovo aktivne in pasivne varnosti, ki je zapisana v gene vseh vozil Mercedes-Benz, pa se razred C uvršča v sam vrh svojega razreda na varnostnem področju.
V notranjosti vozila je poskrbljeno za vzdušje, ki ga je doslej ponujal zgolj razred S. Digitalni kokpit, velik zaslon na dotik v sredinski konzoli in napreden koncept okrasnih elementov so nedvoumno jasni: razred C pooseblja napredno udobje. Za tiste, ki veliko časa preživite v vozilu pa so na voljo ergonomsko oblikovani sedeži s številnimi možnostmi nastavitev in ekskluzivnimi dodatki za dobro počutje. Ergonomski detajli omogočajo popolnoma prilagojen položaj sedenja, napihljive stranske blazine pa poskrbijo za intenziven oprijem s strani. V kombinaciji s paketi ENERGIZING Comfort in prijetnimi masažnimi funkcijami z do šestimi različnimi programi je sedenje primerljivo z udobjem prvega razreda, vsaka vožnja pa je pravi užitek.
Prilagodljivost in vsakodnevna uporabnost sta v razredu C poudarjeni s številnimi odlagalnimi mesti za drobnarije v potniški kabini. Prtljažni prostor ima večjo odprtino za nakladanje, opremljen pa je tudi z dvojnim dnom in praktičnimi odlagalnimi mesti na levi in desni strani. Če vam osnovna prostornina ne zadostuje oziroma morate z vozilom prepeljati kakšen večji kos pohištva, športni rekvizit in podobno, se bo hrbtišče zadnjih sedežev preklopilo s pritiskom na le eno tipko – ne glede na to, ali se vozite z limuzino ali karavansko izvedenko.
Izjemno udobje tudi pri nočni vožnji
Razred C je naredil velik korak naprej tudi na področju tehničnih inovacij. Na motornem področju se lahko pohvali s popolnoma elektrificirano motorno paleto. Vsi bencinski in dizelski motorji so namreč opremljeni z 48-voltno tehnologijo in se kot taki uvrščajo med tako imenovane mehke hibride. Kaj to pomeni za uporabnike? Manjšo porabo goriva in dodatno moč in navor, ko je to potrebno.
Serijsko je opremljen z visokozmogljivimi žarometi LED, ki z obliko poudarjajo dinamičen videz sprednjega dela vozila in zagotavljajo varnost in boljšo vidljivost. Najnaprednejši sistem žarometov DIGITAL LIGHT, ki ga poznamo že iz razreda S, je na voljo v sklopu dodatne opreme in je sestavljen iz treh izjemno zmogljivih LED-projektorjev, katerih svetloba se odbija in krmili več kot 1,3 milijona mikro ogledal. Revolucionarna tehnologija žarometov se optimalno prilagaja vsaki situaciji in hkrati skrbi za še več udobja. Različne osvetlitvene funkcije, kot je npr. projeciranje varnostnih opozoril na cestišče, opozorila na večja cestna delovišča, ipd. se odzivajo na okolje in druge udeležence v prometu ter omogočajo idealne svetlobne pogoje.
2,5-stopinjsko krmiljenje zadnjih koles in oprema višjega cenovnega razreda
Razred C je lahko opremljen tudi s krmiljenjem zadnjih koles. V kombinaciji z bolj neposrednim volanskim mehanizmom je tako lahko še bolj agilen in stabilen kot doslej. Poleg boljših voznih lastnosti pri višjih hitrostih krmiljenje zadnjih koles prinaša tudi boljšo okretnost pri nižjih hitrostih, saj do 2,5-stopinjsko krmiljenje zmanjša obračalni krog za 43 centimetrov in znaša 10,64 metra. Tehnične inovacije pa niso omejene samo na motorno paleto in pogon. Razred C postavlja nova merila tudi na področju digitalizacije. Sredinski ekran in način upravljanja izhajata neposredno iz razreda S. Ker pa govorimo o mladostnejšem modelu, so mu dodali še ščepec športnosti, medijski ekran pa obrnili nekoliko bolj proti vozniku, natančneje za 6 stopinj.
Opremljen je tudi z najnovejšo generacijo informacijskega sistema MBUX (Mercedes-Benz User Experience), z možnostjo intuitivnega glasovnega upravljanja, upravljanja na dotik ali upravljanja s kretnjami.
MBUX je popolnoma integriran v vaše digitalno življenje in ponuja možnost personaliziranih prikaznih slogov. Poleg tega se bo vaše navdušenje nad njim z vsako vožnjo samo še stopnjevalo, saj je sistem učljiv in sposoben vživljanja v vsakega voznika posebej. Podatki v realnem času, uporabniška izkušnja, deljenje storitev, polna prilagodljivost uporabniku z vnaprej predvidenimi in obogatenimi informacijami, aplikacije, povezljivost … Uporabniki vozila si lahko ustvarijo svoj profil in avto takoj ob startu prilagodi vse nastavitve in merilnike trenutnemu vozniku. MBUX se tudi ves čas uči – kmalu ve, katere so najpogostejše poti uporabnika in sproti iz baz podatkov spremlja promet na njih, da bo vedno lahko ponudil časovno idealno pot. Ali pa si zapomni, koga najpogosteje kličete po telefonu, ko se peljete domov iz službe. Tako vam na zaslonu že vnaprej ponudi hitri dostop do številke osebe in je ni treba iskati v imeniku.
Nič več le »Baby Benz«, temveč »mali razred S«
Začetek s skokom v zgodovino zahteva tudi podoben konec. Legendarnega W200 oziroma Mercedes-Benz 190 so ljubkovalno poimenovali »Baby Benz« in je pred štirimi desetletji predstavljal vstopnico v zapeljivi svet avtomobilov s trikrako zvezdo. Zadnja generacija razreda C zato ni več »mali Benz«, temveč si, zaradi vsega zgoraj omenjenega, več kot zasluži naziv »mali razred S«.
Naročnik oglasnega sporočila je STAR IMPORT d.o.o.