Ena od vrednot v Lidlu Slovenija je skrbnost in ker je pomoči potrebnih ljudi vedno več, so se v Lidlu Slovenija v lanskem letu tradicionalno pridružili dobrodelni akciji Pomežik soncu, ki poteka pod okriljem Zveze prijateljev mladine Slovenije. Od vsakega izdelka Lupilu in Cien kids je 10 centov šlo v sklad za letovanje otrok s posebnimi potrebami iz socialno ogroženih družin. Tako so zbrali sredstva za kar 467 brezskrbnih počitniških dni otrok.
Že četrto leto zapored je pomagal tudi Zdravko Lidl, ki je za otroke pripravil dobrodelno šolsko beležko – 50 centov od vsake prodane beležke je šlo Zvezi prijateljev mladine Slovenije za pomoč družinam v stiski. Prav tako v Lidlu Slovenija že lep čas ne podarjajo poslovnih daril, ampak ta denar raje namenijo društvu Humanitarček – konec minulega leta so donirali 4000 evrov. Sploh posebna pa je bila zadnja donacija od prodaje izdelkov Deluxe, saj bodo v okviru 15 obletnice Lidla v Sloveniji podarili 15 grelnih gnezd za novorojenčke v slovenskih porodnišnicah.
Hrana ni za tjavendan
Že leta se v Lidlu Slovenija ukvarjajo tudi s problematiko zavržene hrane. Z boljšim nadzorom in naročanjem blaga ter odprodajo izdelkov z znižano ceno tik pred potekom roka trajanja skrbijo, da gre v koš čim manj. Tako od leta 2017 Zvezi Lions klubov Slovenije in drugim humanitarnim organizacijam dnevno donirajo še vedno užitno hrano, ki ostane v trgovinah po zaprtju, denimo pecivo, mlečne izdelke, sadje in zelenjavo. V projekt je vključenih že 39 Lidlovih trgovin in v minulem poslovnem letu so tako donirali več kot 240 ton hrane. Sicer pa že od leta 2015 Lidl Slovenija skupaj s programom Ekošole izvaja projekt »Hrana ni za tjavendan«, katerega cilj je ozaveščati mlade in starejše, da je hrano treba ceniti.
Skrb za zdravje
V Lidlu Slovenija so v lanskem letu že drugič zapored obeležili Zlati september – mesec ozaveščanja o otroškem raku. Skupaj s kupci so tako od prodaje linških keksov zbrali skoraj 5000 evrov in jih namenili društvu Junaki 3. nadstropja. Temu je sledil Roza oktober, ki pooseblja partnerstvo med Lidlom Slovenija, njihovim dobaviteljem Žitom in Združenjem Europa Donna Slovenija, kjer so prejeli del sredstev od prodaje kruha, kar je naneslo 6400 evrov. V Lidlu Slovenija skrbijo tudi za zdravje moških, in sicer so v okvirju Brkatega novembra izvedli projekt »Ne pozabi na jajca!« Za preventivo raka na modih in na prostati so tako Slovenskemu onkološkemu društvu donirali več kot tri tisoč evrov od prodaje BIO svežih jajc ali jajc blagovne znamke Naše nam paše.
Pomagajo tudi živalim
Koraki za tačke so že tradicionalni dobrodelni projekt, v okviru katerega zbirajo hrano za brezdomne živali, ozaveščajo o odgovornem lastništvu ter iščejo nove domove za živali v zavetiščih. Z aktivacijo uporabnikov na družbenih omrežjih ter ozaveščanjem po trgovinah so tako zbrali kar za dve toni in pol mačje in pasje hrane.
Zavezam za bolšji svet sledijo tudi Lidlovi zaposleni. V okviru projekta Poslovalnica meseca prejme najboljša poslovalnica tisoč evrov, ki jih lahko zaposleni namenijo za druženje in razvajanje po svoji želji, ter dodatnih 500 evrov, ki jih lahko poklonijo društvu, humanitarni organizaciji ali zavetišču v svojem okolišu. V okviru tega je lansko leto za dober namen šlo več kot pet tisočakov.
Vse več sredstev za donacije
Poleg vseh projektov se v Lidlu hitro odzovejo tudi na potrebe s terena. Tako so pomagali tudi gasilcem, ki so se minulo poletje borili z obširnim požarom na Krasu, in dostavili več kot 1100 kilogramov hrane in pijače za izčrpane ekipe. Tudi sicer gre v Lidlu vsako leto več sredstev za pomoč različnim humanitarnim organizacijam.
Boljšega sveta pa v Lidlu Slovenija ne ustvarjajo le s klasičnimi donacijami ampak gledajo tudi na potrebe družbe. Še posebej so ponosni, da so, ravno na svetovni dan Alzheimerjeve bolezni, kot prvi trgovec v Sloveniji pridružili demenci prijaznim točkam Spominčice – Alzheimer Slovenija. Zaposleni v trgovinah so skozi šolanja pridobili osnovno znanje o demenci in so usposobljeni za komunikacijo z osebami z demenco ter jim tako lahko nudijo pomoč v primeru, ko se izgubijo.