![Air France kot največji francoski letalski prevoznik namerava v prihodnje za pogon svojih letal uporabljati tudi več biokerozina. Že do leta 2024 naj bi izpuste ogljikovega dioksida na letih znotraj države zmanjšali za 50 odstotkov. Foto: EPA Air France kot največji francoski letalski prevoznik namerava v prihodnje za pogon svojih letal uporabljati tudi več biokerozina. Že do leta 2024 naj bi izpuste ogljikovega dioksida na letih znotraj države zmanjšali za 50 odstotkov. Foto: EPA](https://img.rtvcdn.si/_up/upload/2021/02/12/65864224.jpg)
Gre za del obsežnega svežnja ukrepov v boju proti podnebnim spremembam, ki ga podpira predsednik Emmanuel Macron.
Predlog zakona, ki ga bo obravnaval še senat, zahteva opustitev letalskih povezav med francosko prestolnico Pariz ter mesti Nantes, Lyon in Bordeaux. Izjema so proge, ki so del daljših letalskih povezav.
Zahteve državljanske konvencije o podnebju, ki jo je ustanovil Macron, so sicer strožje. Po teh načrtih naj bi letalsko povezavo znotraj države prepovedali, če bi lahko vlaki enako razdaljo prevozili v manj kot štirih urah, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.
![Francija državljane že več let spodbuja k pogostejši uporabi vlakov namesto letal. Foto: EPA Francija državljane že več let spodbuja k pogostejši uporabi vlakov namesto letal. Foto: EPA](https://img.rtvcdn.si/_up/upload/2019/12/22/65638004.jpg)
Vlada je domačemu letalskemu prevozniku Air France že maja lani naložila, da v zameno za prejeto državno pomoč zmanjša število poletov na kratkih razdaljah in tako lažje prebrodi poslabšanje razmer, ki jih je povzročila pandemija covida-19. Zdaj bo omenjeni zakon to prepoved uveljavil tudi za čas po pandemiji in ne glede na morebitno državno pomoč.
Predlog zakona tudi določa, da na omenjenih progah ne smejo leteti niti konkurenčni letalski prevozniki.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje