Sklepnega dejanja se je udeležilo več kot 300 ljubiteljev slovenskega gorskega sveta in tistih, ki jim je mar za čisto okolje.
Smeti ne manjka nikjer, niti v gorah
Skrb vzbujajoč podatek: skupno so ljubitelji gora v štirih letih, kolikor poteka akcija Očistimo gore in planine, v dolino prinesli že skoraj 20 ton smeti.
Čistili so vsi, tudi znani športniki
Na letošnji sklepni akciji so se čiščenju pridružili tudi člani biatlonske reprezentance na čelu z Jakovom Fakom, deskar Žan Košir, mladi upi slovenskega športa in drugi športniki, člani Planinske zveze Slovenije, oskrbniki gorskih koč ter člani gorskoreševalnih služb. V štirih letih je Zavarovalnica Triglav z več kot 100.000 biorazgradljivimi vrečkami opremila že skoraj 60 koč in planinskih postojank po Sloveniji.
Samo v tej sezoni je Zavarovalnica Triglav na novo opremila okoli 20 gorskih domov in planinskih postojank v Julijskih Alpah, Kamniško-Savinjskih Alpah, Karavankah in sredogorju. V času letošnje akcije so razdelili tudi 20.000 vrečk (v štirih letih skupaj že več kot 100.000). Kot smo že omenili, so ljubitelji čistih gora in prostovoljci doslej v dolino prinesli okrog 20 ton smeti.
Zaključek akcije v športnem duhu
Akcija Očistimo gore in planine se je tudi letos sklenila v športnem centru Triglav Pokljuka na Rudnem polju. Na zaključku čistilne akcije so se planinci - vsak s svojo vrečko v roki ali v nahrbtniku - podali na različne lokacije čiščenja - Rudno polje, Javorniško planino, Mrzel Studenec in smučišče Viševnik. Na sklepni slovesnosti se je Luka Pušnik iz Zavarovalnice Triglav zahvalil vsem sodelujočim v akciji in povedal: "Veseli nas, da so se ljudje tudi letos odzvali v tolikšnem številu. Želimo si, da bi še naprej skrbeli za ohranitev čistih gora in narave ter z dobrim zgledom vzgajali nove, odgovorne generacije planincev."
Čistilna akcija, ki komunicira na sodoben način
V letu 2013 so v Zavarovalnici Triglav osnovna vsebinska izhodišča komuniciranja (čiščenje, varnost, ozaveščanje) razširili tudi na nove kanale družbenih medijev, kot so Twitter, Instagram in Pinterest. Osrednjo točko predstavlja interaktivno spletno mesto projekta. Z dodajanjem GPS-koordinat poti do koč, ki so vključene v akcijo, pa so nadgradili mobilno aplikacijo Gorski priročnik. Letošnja novost je bila še na vrečkah nameščena QR-koda s povezavo na mobilne aplikacije. Vsako leto opažajo boljši odziv na družbenih omrežjih. Glede na leto 2011 so namreč kar za tretjino povečali število privržencev na
Facebooku, kjer jih imajo trenutno okoli 29.000.
Povabili tudi mlade: iskanje skritega zaklada
Letos so pobudniki akcije Očistimo gore in planine k sodelovanju povabili tudi osnovnošolce. Zanje so pripravili igro Gregorjev geolov – "Z Gregorjem gor, z zakladom dol", pri kateri gre za poučno iskanje skritega zaklada. Pri igri so sodelovali osnovnošolski planinski krožki, ki sta jih motivirala zabavno iskanje cilja in nagrada na cilju.
Mednarodne nagrade za akcijo
Uspeh te vseslovenske čistilne akcije potrjujejo tudi številne mednarodne nagrade, ki jih je Zavarovalnica Triglav prejela v zadnjem letu: regionalna evropska nagrada združenja komunikatorjev IABC in prestižna nagrada zlato pero za odličnost v komunikacijski praksi. Na nedavni mednarodni strokovni konferenci s področja vsebinskega marketinga POMP Forum pa je bila akcija pohvaljena za najboljše komuniciranje v družbenih medijih.
Prispevek iz TV Dnevnika
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje