Vlačič je ob robu konference ob svetovnem dnevu pomorstva dejal še, da je pomorski promet v primerjavi z drugimi oblikami prometa še vedno najbolj energetsko učinkovit, saj ustvari najmanj izpustov toplogrednih plinov. Pomorski sektor je po Vlačičevih besedah leta 2007 prispeval 1.046 milijonov ton ogljikovega dioksida, kar je nekaj manj kot tri odstotke vseh emisij, z uvedbo ukrepov mednarodne pomorske organizacije pa bi bilo emisije mogoče zmanjšati za od 25 do 75 odstotkov glede na trenutno stanje.
Pavliha: Slovenija ima ob morebitni tožbi Italije dobre možnosti
Predsednik Društva za pomorsko pravo Marko Pavliha je dejal, da gradnji terminala nasprotujejo tudi člani društva. "Glede na občutljivost severnega Jadrana si takih posegov v okolje ne bi smeli dovoliti," je dejal Pavliha. Prepričan je, da ima Slovenija v morebitni tožbi zoper Italijo na evropskem sodišču dobre možnosti, saj so čezmejni vplivi v prostorsko tako omejenem okolju, kot je Tržaški zaliv, vedno zaznavni. Po njegovem mnenju bi Slovenija na mednarodnem sodišču lahko dosegla začasno odredbo, ki bi Italiji do dokončne razsodbe prepovedala nadaljnje posege gradnje.
Alpe Adria Green: Direktor Pavliha naj odstopi
V mednarodni organizaciji Alpe Adria Green zahtevajo odstop direktorja direktorata za prostor na ministrstvu za okolje Mitje Pavlihe, saj so ogorčeni nad izjavo, ki jo je dal v sredo, ko je dejal, da Slovenija razpolaga z znanjem in tehnologijo, ki precej prednjači in omogoča boljšo ekološko tehnologijo kot uplinjevalnik na italijanski strani. Pavliha je dejal še, da "želimo sami poskrbeti za naš plinski terminal, a počasi in zelo preudarno". V organizaciji Alpe Adria Green menijo, da je izjava v nasprotju z izjavami ministra za okolje Karla Erjavca, ki poudarja, da plinski terminali v Tržaški zaliv ne sodijo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje