Na agenciji za okolje (Arso) so odločili, da je za poseg treba izvesti presojo vplivov na okolje, in sicer zaradi obremenjenosti s hrupom in zaradi posegov na vodna zemljišča.
Upanje, da bo s preoblikovanjem obstoječega odstavnega pasu v prometni pas na štajerki konec zastojev, je bilo realno, spomnimo na obljubo infrastrukturnega ministra Jerneja Vrtovca na začetku mandata: "Po pogovoru z Darsom zagotavljam, da bomo do konca leta 2022 ta tretji pas lahko že imeli."
Leto 2022 je že tu, Dars pa je trenutno pri pripravi projektne dokumentacije za prvo etapo Zadobrava–Šentjakob. Projektna dokumentacija je tudi podlaga za potrebno presojo vplivov na okolje.
Tretji pas pa bomo imeli morda čez nekaj let. Mlini meljejo počasi. Najprej bo moral Dars izvesti naročilo za presojo vplivov na okolje, potem je na vrsti postopek okoljevarstvenega soglasja, do izdaje soglasja pa lahko preteče celo nekaj let. Če je minister Vrtovec na začetku mandata leta 2020 še menil, da "se prihodnje leto lahko začne že graditi", zdaj spomnimo na dolžino postopkov in nato še na izbor izvajalcev, ki se običajno razpotegne še s pritožbami.
Omeniti velja še ceno, ki je bila postavljena na dobrih 36 milijonov in se bo v trenutnih razmerah gotovo spremenila. Izgube časa ob stanju v kolonah in številnih izpustom tako še ne bo konec. Na vprašanje, ki si ga številni že zastavljajo, namreč kako bo potekal promet v času (za zdaj sicer še oddaljene) gradnje, bo odgovor znan, ko bo pripravljena projektna dokumentacija.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje