Inšpektorat je od 24. oktobra opravil že kar nekaj pregledov in ugotovil precej kršitev zakona o varstvu potrošnikov. Glavna tržna inšpektorica Andrejka Grlič je povedala, da so še posebej pozorni na oglaševanje, ki bi lahko izkoristilo neizkušenost potrošnikov, ter na oglaševanje, ki vsebuje nejasnosti ali čezmerna pretiravanja.
Zavajajoče oglaševanje nakupa treh izdelkov za ceno dveh
Inšpektorji so pozorni na oznake, kot so "mega cena", "trajno nizka cena" in podobno, saj pojasnila o vsebini akcije in obliki ugodnosti niso na voljo neposredno ob prodajnih policah. Med nepravilnostmi, ki se pojavljajo, pa je tudi zavajajoče oglaševanje nakupa treh izdelkov za ceno dveh, ki v nekaterih primerih velja le za imetnike posebnih kartic.
Zagrožene kazni za samostojnega podjetnika so od 4.000 do 20.000 evrov, za pravno osebo od 12.000 do 41.000 evrov, medtem ko odgovornim osebam grozi od 1.200 do 4.000 evrov. Za izrek kazni sicer obstajajo posebni pogoji. Po ugotovitvi kršitve ima namreč trgovec po zakonu pet dni časa, da se izjasni o prekršku.
Trgovinska zbornica: Trgovci bodo lahko ovrgli trditve inšpektorjev
S prvimi ugotovitvami tržnega inšpektorata o kršitvah trgovcev pri oglaševanju cen se je že seznanila Trgovinska zbornica Slovenije, kjer menijo, da bodo lahko trgovci argumentirano ovrgli vse trditve tržne inšpekcije, če ta razpolaga s posameznimi konkretnimi rešitvami pri oglaševanju in pospeševanju prodaje.
Poziv glavne tržne inšpektorice Andrejke Grlič, naj trgovinska zbornica pripravi standarde pri oglaševanju različnih akcij, pa v zbornici razumejo kot priložnost, ki jo prinaša zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami in bo začel veljati ob koncu leta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje