S projektom Večjezičniki bodo lahko v okviru pouka na šestih vključenih šolah nadgrajevali trenutne prakse jezikovne integracije otrok s priseljenskim ozadjem, obenem pa pomagali razvijati jezikovni in medkulturni odnos.
Namen je učencem približati materne jezike in prikazati, kako se lahko jeziki zaradi svoje narave, strukture in pomenskih pristopov med sabo razlikujejo in kako se lahko zaradi različnih jezikov razlikujejo tudi pogledi na svet, pojasnjuje vodja projekta Tina Čok z Inštituta za jezikoslovne študije Znanstvenoraziskovalnega središča Koper.
Dodala je, da so si v okviru projekta postavili dva glavna cilja: "Da razvijamo strpnost med otroki, hkrati pa otrokom, ki imajo priseljensko ozadje, ponudimo vpogled v slovenski jezik skozi njihov prvi jezik."
V Ankaranu bo projekt pomagal predvsem pri integraciji otrok iz Ukrajine
Na Osnovni šoli Ankaran so v okviru projekta izbrali pet razredov različnih starostnih skupin, kjer bodo vsebine vpeljali v okviru šolskih ur, interesnih dejavnosti in v podaljšanem bivanju. Pripravljale jih bodo tri učiteljice, ki so se letos o tem dodatno usposabljale, je povedala ravnateljica Željka Adamčič.
"K projektu nas je konkretno pritegnilo to, da se bomo znotraj te raziskave ukvarjali tudi s kulturnim, čustvenim in socialnim ozadjem, ki ga jezik prinaša. Na naši šoli imamo veliko učencev iz Ukrajine, ki so nastanjeni v begunskem centru na Debelem rtiču, in s tem povezano so se nam odprli številni izzivi," je pojasnila.
V projektu, ki se bo sklenil septembra prihodnje leto, sodelujejo še šole iz Kopra, s Škofij, iz Izole, Ajdovščine in Logatca.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje