Razpis za gradnjo stolpa je že ustavljen, ker naj bi bil posel pod drobnogledom kriminalistov, Lahovnik pa predlaga, da pred ponovitvijo razpisa naredijo analizo upravičenosti gradnje tako megalomanskega kontrolnega stolpa. "Na svetu je namreč le malo letališč, katerih kontrolni stolpi bi dosegali ali presegali to višino," je zapisal Lahovnik.
Za primerjavo je navedel višine stolpov drugih letališč: Denver 57 metrov, Chicago 79 metrov, Memphis 101 metrov, London (Heathrow) 87 metrov, Luksemburg 30 metrov, Dubai 92 metrov, Sydney 50 metrov.
Po besedah predstavnikov Aerodroma Ljubljana in Direktorata za civilno letalstvo bi tako velik kontrolni stolp koristil povečanemu prometu na letališču, kar je glede na navedeno vprašljiva argumentacija, je prepričan vodja poslanske skupine Zares.
Lahovnik se tudi sprašuje, ali ni morda pri načrtovanju projekta gradnje kontrolnega stolpa prišlo do poskusov uveljavljanja interesov potencialnih izvajalcev. Po njegovem mnenju bi nižja višina kontrolnega stolpa bila, poleg bistveno nižje cene, ugodnejša tudi z vidika naravnih danosti in infrastrukturnih zmogljivosti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje