Sekcija za promet pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije (OZS) namreč poziva carinike na mejnih prehodih, naj kljub nezmožnosti dogovora z državno upravo o rešitvi svojih težav voznikom domačih in tujih prevoznikov ne povzročajo trpljenja, ko morajo ti ob pomanjkanju hrane in pijače tudi po več ur čakati na mejnih prehodih: "Prosimo, da carinske službe na mejnih prehodih opravljajo svoje delo tako kot običajno, ko je bilo enourno čakanje v koloni tovornih vozil še znosno. Nikakor ni dopustno, da morajo prevozniki na mejnih prehodih v neugodnih vremenskih razmerah čakati tudi po deset ur."
Po mnenju generalnega sekretarja Združenja delodajalcev obrtnih dejavnosti Igorja Antauerja bo škoda največja predvsem za tiste prevoznike, ki imajo opravka z občutljivim blagom. Cariniki bi po mnenju Antauerja lahko prevoznike obvestili o poteku stavke in jim tako omogočili, da se ustrezno pripravijo. Antauer obenem dodaja, da ni pošteno, da bo zaradi javnega sektorja trpelo slovensko gospodarstvo.
Rekordno čakanje med stavko: 18 ur
Po enodnevni stavki javnega sektorja, v kateri je po presoji stavkovnega odbora sodelovalo več kot 100.000 javnih uslužbencev, se nadaljujeta stavka dela policistov, ki spadajo v okvir Policijskega sindikata Slovenije, in stavka carinikov, ki poteka tako rekoč od začetka letošnjega leta.
Stavko carinikov in policistov najbolj občutijo prevozniki, ki prevažajo tovor čez hrvaško mejo, saj so se zaradi povečane intenzivnosti dela carinikov podaljšale čakalne vrste. Tako so bile čakalne dobe za tovorni promet na slovensko-hrvaški meji v sredo tudi po pet ur, na najprometnejših mejnih prehodih Obrežje in Gruškovje pa tudi od devet do deset ur.
Rekord je bil sicer dosežen med stavko carinikov leta 2010, ko je bila čakalna doba tudi po 18 ur.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje