Odstranitev do poletja je sicer napovedal prejšnji minister Zvonko Černač. Dars je za približno milijon 400 tisoč evrov do zdaj odstranil betonske otoke petih najbolj obremenjenih čelnih cestninskih postaj: Log, Videž, Torovo, Dob in Kompolje.
V ponedeljek bo začel še s preurejanjem cestninske postaje Tepanje, dela pa naj bi končali predvidoma konec meseca. Preostali dve štajerski čelni cestninski postaji Pesnica in Vransko bosta morali še počakati.
Prva je po pojasnilih Darsa, kjer izjav pred kamero ne dajejo, odvisna predvsem od uspešnosti postopkov javnih naročil. Dela naj bi predvidoma začeli septembra. V celoti so jeseni nameravali porušiti tudi cestninsko postajo Vransko, a je ministrstvo za infrastrukturo postopek zaustavilo.
"Drži, da smo Dars opozorili, da z rušenjem Vranskega dejansko pridemo do tega, da bo en celoten del na avtocesti necestninjen, kar pomeni, da bomo imeli večji delež tovornjakov, ki bodo lahko brez cestninjenja vozili po naših avtocestah. Na to smo opozorili in naložili, da mora Dars ustrezno odreagirati," je pojasnil minister za infrastrukturo in prostor Samo Omerzel.
A na Darsu opozarjajo, da niso dobili soglasja ministrstva, da bi lahko tovornjakom cestnino za ta del avtoceste zaračunavali na drugih cestninskih postajah. Minister se sklicuje na zakon.
"Zakon o cestninjenju je v izdelavi. Ampak to je nekaj, kar je v postopku in je težko predvideti, kdaj bo to šlo - če sploh - čez DZ," je povedal minister.
Brez spremembe zakona pa tudi ni mogoče izpeljati elektronskega cestninjenja v prostem prometnem toku, torej plačaš, kolikor prevoziš.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje