V četrtek se na fakultete vračajo še študenti, kar pomeni, da bo predvsem zjutraj in popoldne potnikov v vlakih in avtobusih še več.
Največja gneča je na vlakih. Slovenske železnice so lani prepeljale 37 tisoč potnikov na dan, kar 40 odstotkov je dijakov in študentov. Novih kompozicij ne morejo več dodajati, saj jih nimajo. Že 18 let namreč niso kupili nobenega vlaka, čakajo pa na 52 novih, ki naj bi v omrežje prišli v dveh letih.
"Predvsem bomo lahko sprejeli večje število potnikov, večje bo udobje, na samih vlakih pa bodo lahko seveda še dodatne storitve," pravi Primož Kokalj s Slovenskih železnic.
Gneča, čeprav nekoliko manjša kot na vlakih, je tudi na avtobusih. Na Ljubljanskem potniškem prometu bodo zato v promet dali vse razpoložljive avtobuse, na ministrstvu za infrastrukturo pa se pogajajo s prevozniki, da bi za približno 10 odstotkov povečali zmogljivosti. Z novo uredbo pa bodo določili tudi, ob katerih urah se z javnim prometom lahko vozijo vsi, ki so rojeni pred letom 1960.
"Mislim, da bi bilo smiselno, da se takrat, ko je konica oziroma ko je preveč potnikov, starejši umaknejo. Oziroma da se tisti termin jutranje in popoldanske konice omeji," je povedal Darko Trajanov z ministrstva za infrastrukturo.
Uredba še čaka na medresorsko usklajevanje, na katere ure bodo omejeni upokojenci in s tem tudi vsi drugi uporabniki javnega prometa, pa še ni natančno znano.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje