Akcijska posojila, brez stroškov odobritve in po izredno ugodni obrestni meri niso nujno najboljša izbira, opozarja Marko Tretnjak z Zveze potrošnikov Slovenije. Banke namreč pogosto poudarjajo zgolj podatek o obrestni meri, medtem ko zamolčijo vse preostale stroške, kot je na primer odobritev posojila. "Nekateri ponudniki pri oglaševanju ne razkrivajo vseh informacij, kar lahko pripelje do napačnih odločitev potrošnikov glede prave cene posojila," je za Radio Slovenija pojasnil Tretnjak.
"Takšni oglasi so lahko: kredit brez stroškov odobritve, do sedem let brez zavarovanja in super ugodno obrestno mero, dnevi potrošniških kreditov po ugodnejši obrestni meri in brez stroškov odobritve," je primere potencialno zavajajočih oglasov naštel Tretnjak.
Prav zato na zvezi potrošnikov vse, ki razmišljajo o najemu potrošniškega posojila, opozarjajo, naj si vzamejo čas in pred dokončno izbiro primerjajo več bančnih ponudb. "Ne zagrabiti prve ponudbe, prvega oglasa. Treba je primerjati posojila različnih bank, da si zagotovite najboljše mogoče pogoje posojila," svetuje Tretnjak.
Na Banki Slovenije, ki nadzoruje poslovanje bank, so z netransparentnimi bančnimi oglasi seznanjeni, vendar jih v skladu z zakonom ne morejo podrobneje pojasnjevati. So pa sporočili, da se je obseg potrošniških posojil julija letos glede na enako obdobje lani zmanjšal za tri odstotke, in sicer na 2,6 milijarde evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje