Predsednik sindikata Ivan Šenkiš je po stavki pojasnil, da so skušali posledice stavke čimbolj ublažiti. Tako so vožnjo omogočili tudi nekaterim tovornim vlakom, čeprav niso vozili pokvarljivega blaga, in dvema potniškima vlakoma v maloobmejnem prometu s Hrvaško in Italijo.
Sindikat napoveduje, da bodo stavko ponavljali vsako sredo, dokler zahteve ne bodo izpolnjene.
Prva ocena škode
Vodstvo Slovenskih železnic meni, da stavka ni uspela. Generalni direktor Jože Jurkovič je dejal, da sta od 36 tovornih vlakov, ki naj bi med stavko stali, vozili dve tretjini vlakov. Prve ocene škode se gibljejo od 10 do 20 milijonov tolarjev. Dodal je, da bo vodstvo sindikatu predlagalo, da se pogajanja v četrtek nadaljujejo.
Poslovodstvo trdi, da je stavka politična
Sindikat in vodstvo sta se pogajala o 11 stavkovnih zahtevah, dogovor pa so dosegli le v šestih. Zalomilo se je pri ukrepih za izboljšanje poslovanja, kadrovske politike, signalnega pravilnika, ustreznih delovnih standardov in izrabe odmora med delom. Dodaten zaplet je povzročilo pismo poslovodstva, ki je stavko označilo za politično.
Stavkali bodo tudi vzdrževalci
Zaradi nevzdržnih razmer so za 15. november dveurno stavko (od 6.30 do 8.30) napovedali tudi trije sindikati, ki zastopajo vzdrževalce železniške infrastrukture. Hkrati so napovedali, da bodo do izpolnitve zahtev stavkali vsak torek.
Preostali sindikati stavke ne podpirajo
Drugi železniški sindikati stavke ne podpirajo in menijo, da gre za solistično akcijo s političnim ozadjem. Predsednik Sindikata železniškega prometa Ivan Šenkiš je sicer povedal, da pričakujejo, da se jim bodo člani drugih sindikatov solidarnostno pridružili. Delavski direktor Albert Pavlič pa je dejal, da jo drugi sindikati označujejo za politično stavko, ki naj bi preprečevala spremembe na železnicah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje