Nihanja porabe po posameznem mesecu so precej odvisna od vremena. V deževnih mesecih je lahko potrošnja precej manjša, po drugi strani pa tudi prevroči niso naklonjeni potrošnji piva. Foto: EPA
Nihanja porabe po posameznem mesecu so precej odvisna od vremena. V deževnih mesecih je lahko potrošnja precej manjša, po drugi strani pa tudi prevroči niso naklonjeni potrošnji piva. Foto: EPA

Idealna temperatura za konzumacijo piva je od 26 do 30 stopinj Celzija.

Pivovarna Laško
Voda
Ekstremno vroči dnevi vplivajo predvsem na večjo porabo vode in izotoničnih napitkov. Foto: MMC RTV SLO

V Pivovarni Laško, ki je tudi večinska lastnica Pivovarne Union, so za MMC povedali, da se glavna sezona prodaje piva začne aprila in traja do konca septembra. "Nihanja porabe po posameznem mesecu so precej odvisna od vremena. V deževnih mesecih je lahko potrošnja precej manjša, po drugi strani pa tudi prevroči niso naklonjeni potrošnji piva. Idealna temperatura za konzumacijo piva je od 26 do 30 stopinj Celzija," menijo v Pivovarni Laško in dodajajo, da ekstremno vroči dnevi vplivajo predvsem na večjo porabo vode in izotoničnih napitkov.

V glavni sezoni v Pivovarni Laško prodajo od 80.000 do 100.000 hektolitrov laškega piva in od 50.000 do 70.000 hektolitrov Unionovega, v rekordnih mesecih pa tudi do 140.000 hektolitrov laškega in nekoliko manj Unionovega. V zimskem času se prodaja obeh znamk piva giblje od 30.000 do 50.000 hektolitrov.

Gostinci še zmeraj čutijo posledice finančne krize
"Tudi pri brezalkoholnih pijačah so razlike v prodaji med poletnimi in zimskimi meseci podobne," pojasnjujejo v Pivovarni Laško. Poleti torej prodajo tudi do trikrat več brezalkoholnih pijač kot pozimi. Sicer pa že od začetka gospodarske krize opažajo, da se je potrošnja piva in tudi brezalkoholnih pijač, predvsem v gostinstvu, nekoliko zmanjšala.

Slabša prodaja zaradi krize in slabega vremena
V trgovskem podjetju Gama, ki je specializirano za uvoz brezalkoholnih in alkoholnih pijač, so za našo spletno stran pojasnili, da v treh poletnih mesecih opravijo 36 odstotkov celotne prodaje piva in 33 odstotkov prodaje vode. V letu 2010 zaznavajo 10-odstotni padec pri prodaji piva in 5-odstotni padec pri prodaji vode.

Razloge za slabšo prodajo vidijo v izredno hladnem in deževnem vremenu v prvi polovici leta in manjši kupni moči zaradi ekonomske krize ter posledično spremenjenih nakupovalnih navad kupcev. "Povečuje se namreč delež diskontnih oziroma trgovskih blagovnih znamk, ki so kupcem cenovno dostopnejše," so še dodali.

Idealna temperatura za konzumacijo piva je od 26 do 30 stopinj Celzija.

Pivovarna Laško