Geza Filo pravi, da se na velikonočno jutro se odpirajo obzorja novega življenja.
Geza Filo pravi, da se na velikonočno jutro se odpirajo obzorja novega življenja. "Naše bivanje dobi končno svoj smisel, svojo vrednost, svojo lepoto. Nič nam ne bi koristilo, da smo se rodili, ko ne bi imeli sreče, da smo odrešeni. Rodili smo se za smrt, toda odrešeni smo za življenje," Foto: MMC/Miloš Ojdanić

Človek hrepeni po smiselnosti vsakega trenutka življenja, tudi v tistih trenutkih, ki s trpljenjem in bolečino razodevajo bolj smrt kot življenje, pravi evangeličanski škof. Po njegovih besedah Kristus človeka ne odreši telesne smrti, ampak ga odreši v njej. "Kristus je edini zmogel smrt na križu, ki predstavlja vrhunec zla, v korenini preobraziti v vrhunec dobrega, ki ga Bog želi podariti človeku," je dejal.

Sami, brez Kristusove smrti in vstajenja, po besedah Geze Fila poznamo le življenje, zaprto v egoizem, ki so vedno konča s porazom. Velika noč pa oznanja, da je tu nekdo, ki pozna smrt, ki je za življenje. "To je smrt, ki je darovanje življenja iz ljubezni," je poudaril. Takšne velikonočne pomladi smo po njegovem prepričanju tudi letos potrebni vsi - izkoriščani in ubogi, razočarani in bolni enako kot bogati, srečni in zdravi. "Velikonočni prazniki naj nas iz zime samoljubne naravnanosti prebudijo v dar drug drugemu iz ljubezni," je še poudaril evangeličanski škof.

Filo se je ob tem dotaknil tudi pomena velikonočnih praznikov za evangeličanske kristjane. Kot je pojasnil, je v velikonočnem tridnevju, ki nas usmerja k velikonočnemu jutru, veliki petek zanje največji krščanski praznik. Kristusovo trpljenje in smrt na križu sta pečat, ki potrjuje resničnost in veljavnost Božjega odrešenjskega dela. "Jezus je s svojo žrtvijo priskrbel popolno odkupitev, zadostitev in odrešenje za grehe ljudi. Jezusov križ je sprava med Bogom in človekom, je dokončno razodetje in izvedba Božje ljubezni," je pojasnil.