Spletni klepet vam lahko odgovori na morebitna vprašanja o izbiri zdravstvenega zavarovanja. Foto: RTV SLO
Spletni klepet vam lahko odgovori na morebitna vprašanja o izbiri zdravstvenega zavarovanja. Foto: RTV SLO
Znak Vzajemne
Na ZPS-ju največ pritožb dobijo na ravnanje Vzajemne. Foto: RTV SLO

Neodvisna strokovnjakinja z ZPS-ja, ki se ukvarja s spremembami v dopolnilnih zdravstvenih zavarovanjih, je dejala, da bo sama podala odstopno izjavo in se nato v miru odločila, pri kateri zavarovalnici bo sklenila zavarovanje.

Kaj lahko storite?
Odstopno izjavo je mogoče podati do 31. decembra, zavarovancem pa dosedanje zavrovanje vseeno velja do 28. februarja. V tem času lahko v miru premislijo, kaj se jim najbolj splača, bodisi ostati pri dosedanji zavarovalnici bodisi zamenjati jo.

Celoten klepet z Jano Huč Uršič si lahko ogledate tukaj.
Pri izbiri zavarovalnice je po mnenju Huč Uršičeve potrebno biti pozoren predvsem na dodatne ugodnosti, saj so razlike pri osnovnih premijah minimalne. Obračun dodatnih ugodnosti lahko zavarovanci zahtevajo od zavarovalnice, primerjava zavarovalnic pa je na voljo tudi na spletnih straneh Zveze potrošnikov Slovenije. Pri dodatnih ugodnostih pa je potrebno paziti tudi na pogoje izrabe, saj nekatere niso na voljo vsem zavarovancem.

Kaj prinaša nov zakon o dopolnilnem zavarovanju, si lahko preberete tukaj.
Kaj pa čakalna doba?
Huč Uršičeva še pojasnjuje, da trimesečna čakalna doba, ki jo uvaja novi zakon, ne bo veljala za zavarovance, ki bodo zavarovanje sklenili do 1. aprila 2006. Čakalna doba, v kateri bodo zavarovanci kljub vplačani premiji morali sami doplačevati zdravstvene storitve, je namenjena predvsem spodbujanju zavarovancev. Zakonodajalec jih na tak način želi spodbuditi k čimprejšnji ureditvi dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja.

Težave z Vzajemno
Preoblikovanje Vzajemne v delniško družbo in s tem pridobitev certifikatov za zavarovance je zaenkrat še vprašljivo, meni Huč Uršičeva. Zavarovalnica mora namreč pridobiti soglasje Agencije za zavarovalni nadzor, ki zadevo še preučuje.

Dejala je še, da Zveza potrošnikov Slovenije nikakor ni naperjena proti Zavarovalnici Vzajemna, opozarja pa na nepravilnosti, o katerih ji poročajo potrošniki sami. Zaenkrat se je največ pritožb nanašalo prav na Vzajemno.