Potrošniški organizaciji kupce pozivata, naj si postavijo meje. Foto: EPA
Potrošniški organizaciji kupce pozivata, naj si postavijo meje. Foto: EPA
ZPS svari pred trgovskim trikom

"Gre za orodje, da se bodo (kupci op. p.) lažje odločili in izoblikovali meje, koliko so za posamezni izdelek pripravljeni plačati," pojasnjuje predsednica zveze Breda Kutin. Na spletni strani www.precenimocene.si so trenutno na voljo informacije o cenah 500 izdelkov v sedmih trgovskih verigah, nabor živil, o katerih bodo zbirali podatke, pa se bo še širil.

Prodaja na kos je lahko dražja
Kutinova je v okviru akcije Precenimo cene, ki jo je ZPS začel izvajati v zadnjem lanskem četrtletju, dejala, da so "razlike v cenah za primerljive izdelke znatne", ter posvarila še pred novo obliko prodaje izdelkov na kos in ne na kilogram, kar predvsem sadje in zelenjavo precej podraži.

Primerjava cen naj bi pokazala, da je v različnih trgovinah solata zaradi takšnega načina zaračunavanja lahko tudi šestkrat dražja, bela štruca kruha ali krompir pa trikrat.

Na obzorju nova akcija
ZPS bo v marcu izvedel še posebno akcijo, v kateri bo iskal najdražji oz. najcenejši primer kruha na kilogram. Kupca, ki bo zvezi posredoval račun na zajdražji oz. najcenejši kruh, bodo, kot pravi predsednica ZPS-ja, nagradili. "S tem želimo potrošnike čim bolj aktivno vključiti v spremljanje cen," pojasnjuje.

ZPS svari pred trgovskim trikom