Delavci morajo opraviti še zaključna dela na novozgrajenih priključnih predorski ceveh, med drugim vključujejo navezavo sistemov elektro- in strojne opreme. Ker bodo ob tem izklopljeni vsi sistemi, se popolni zapori šentviškega predora ni mogoče izogniti, pojasnjujejo na Darsu.
Izvedli bodo tudi preizkus protipožarne varnosti, je za TV Slovenija poročala Alenka Pogačnik. Aleš Arhar iz družba za avtoceste je ob tem prepričan, da bo požarni preizkus uspešen, saj imajo izdelane elaborate.
SPREMEMBE PROMETNE UREDITVE
O vseh spremembah prometne ureditve in aktualnih prometnih razmerah bodo vozniki in voznice obveščeni tudi v prometnih obvestilih, sveže informacije pa lahko 24 ur na dan dobite tudi v Prometnoinformacijskem centru za državne ceste, ki je dosegljiv na kratki telefonski številki 1970 ali na spletnem naslovu www.promet.si.
Na Celovški pričakujte zastoje
Obvoz na ljubljanski cestni obroč bo prek Celovške ceste, kar pomeni, da je mogoče pričakovati zgostitve prometa in vsaj v prometnih konicah tudi zastoje. Predor Šentvid namreč vsak dan prevozi okoli 36.000 vozil, Celovško cesto pa 43.000.
Čeprav pristojni zagotavljajo, da bodo vsa dela končana najpozneje do 22. decembra, pa to ne bo zadnja zapora predora. Leta 2011 bodo po načrtih na območju Šentvida razširili še Celovško cesto. Takrat naj bi promet stekel tudi po priključnih ceveh iz predora proti središču Ljubljane.
Združili bodo nujno s koristnimSicer pa bo Dars zaporo približno pet kilometrov dolgega avtocestnega odseka izkoristil tudi za nadaljnje snemanje filmov z nasveti in dobro prakso pravilne in varne vožnje po avtocesti. Gre za skupni projekt RTV Slovenija, Ministrstva za promet, Direkcije RS za ceste oz. Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, Policije, Slovenskega zavarovalnega združenja in Darsa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje