Slovenske avtoceste so znova lažje prevozne. Foto: MMC RTV SLO
Slovenske avtoceste so znova lažje prevozne. Foto: MMC RTV SLO
Ohrapavljanje vozišča
Vozišča je SCT saniral z metodo finega rezkanja, tako da so odstranili med 3 in 5 milimetrov podlage, in s tem zagotovili ustrezno drsno trenje in hrapavost betona. Foto: MMC RTV SLO

Prej je bila v nekaterih predorih ob dežju zaradi možnosti zdrsa omejitev 60 km/h. Tako se je končala sanacija komaj nekaj let starih vozišč v sedmih predorih po državi.

Družbe DDC, SCT in Dars še vedno niso pojasnile, zakaj so nastale nevarne razmere v predorih, so pa soglasno ugotovile, da nihče med gradnjo zaradi objektivnih okoliščin ni mogel predvideti, da bo prišlo do takšnih težav, zaradi česar ne morejo nikomur pripisati krivde.

Sanacijo vozišč je izvedel SCT, približno 800.000 evrov stroškov pa si bodo delili Dars, SCT in DDC. Vozišča je SCT saniral z metodo finega rezkanja, tako da so odstranili med 3 in 5 milimetrov podlage in s tem zagotovili ustrezno drsno trenje in hrapavost betona. Nadzorni inženir, DDC svetovanje inženiring, pa je k zagotovitvi ustrezne hrapavosti predorskih vozišč pristopil v okviru razvojno-raziskovalne naloge.

Dela v predorih Tabor, Kastelec in Dekani na primorskem avtocestnem kraku so začeli 5. maja, prej pa so od 11. do 26. aprila podlago sanirali tudi v predorih Trojane, Podmilj, Ločica in Jasovnik na Štajerskem.

Družbi SCT in DDC zdaj zagotavljata, da bodo prenovljena vozišča zdržala do 5 let.