Vseh pet dovoljenj za poskusno obratovanje avtoceste je namreč poteklo lani poleti, prav tako pa je večji del ceste tudi brez uporabnega dovoljenja.
Na prometnem inšpektoratu so kljub temu prepričani, da razlogov za ukrepanje inšpektorja ni, sta za TV Slovenija poročali Cirila Sever in Tina Hojnik. Na Darsu pa medtem pojasnjujejo, da avtocesta nima uporabnega dovoljenja tudi zato, ker glavni izvajalci niso plačali projektantov, ti pa ne želijo predati projektno-tehnične dokumentacije, dokler ne dobijo plačil.
Marko Požar, predsednik Združenja podizvajalcev zaključnih del v gradbeništvu, pravi, da jim Dars kot investitor oziroma SCT kot glavni izvajalec dolgujeta nad pet milijonov evrov. Dodaja, da je pogodbena obveznost družbe za avtoceste, da denar izplača iz naslova bančnih garancij.
Podjetniki si ne upajo izpostavljati
Na Darsu zagotavljajo, da so obveznosti do izvajalcev poravnali v zakonitem roku in da že plačanih del ne morejo plačati ponovno. Medtem pa je ogrožen obstoj več družinskih podjetij iz severovzhodnega dela Slovenije, a nihče od podjetnikov si ne upa javno izpostaviti.
Protihrupna zaščita sprva preslaba
Dobrih 82 kilometrov pomurske avtoceste so gradili osem let, stala pa je 823 milijonov evrov. Oktobra 2008 je tedanji prometni minister zamudil na odprtje zadnjega odseka, ker je čakal dovoljenje za poskusno obratovanje celotne trase avtoceste. Trenutno pa ima uporabno dovoljenje le dobrih enajst kilometrov dolg odsek med Vučjo vasjo in Beltinci. Na preostalih so meritve hrupa presegle dovoljene vrednosti, zaradi česar so ostali brez uporabnega dovoljenja. Dars je moral namestiti dodatno protihrupno zaščito, rezultatov novih meritev pa še ni.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje