Kot je dejal Kovačič, je potreben nov, sodoben projekt za drugi tir. Na pomembna vprašanja, kot so: kakšno progo bomo sploh gradili, za tovorni promet, za potniški promet, za mešani promet, po kateri specifikaciji, pa nimamo jasnih odgovorov, meni Kovačič.
Po njegovih besedah se nam preveč mudi graditi nekakšen drugi tir, za katerega pa še ni znano, po katerem standardu bo grajen. Vemo pa njegovo ceno: čim višja je, tem bolje, pravi Kovačič in dodaja, da je drugi tir zlagan plenilski projekt vladajoče elite.
Ta drugi tir in ne predlagana druga proga bi se lahko zgradil tik ob obstoječem enojnem tiru in bi pomenil verjetno mnogo cenejšo investicijo v nov projekt ter mnogo hitrejšo izvedbo, največ tri leta in ne 12 let, kot se to predvideva zdaj.
Glede referendumske kampanje pa je Kovačič zelo kritičen, saj meni, da so v neenakopravnem položaju glede na zagovornike zakona o drugem tiru. Poudaril je, da vlada vsak dan objavi kakšen oglas o drugem tiru, gibanje Davkoplačevalci se ne damo pa nima denarja za tovrstne oglase. "Počutim se kot del pete kolone," je še dejal Kovačič.
Strojni inženir Rudi Varl je dejal, da predlaga revizijo projekta drugi tir. Zanj je najbolj smešna različica, da bi drugi tir tekel ob obstoječem v steni Kraškega roba. Le kdo je to načrtoval - in še vse preostale površinske različice, ki so vse absurdne in so bile drago plačane, čas pa zapravljen -, se sprašuje Varl.
Profesor na ljubljanski strojni fakulteti Jože Duhovnik je predstavil svojo različico drugega tira, ki v večji meri teče ob obstoječi železniški povezavi. Proga bi tako bila dolga 30,4 kilometra in bi stala 800 milijonov evrov. Ta različica je po njegovih besedah tako mnogo cenejša in omogoča hitrejšo izgradnjo kot vladni predlog.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje