Policija je zavarovala vstop v predor in kritična mesta. Foto: MMC RTV SLO
Policija je zavarovala vstop v predor in kritična mesta. Foto: MMC RTV SLO

Prav gotovo bodo ljudje, državljanke in državljani, kar hitro pozabili na zaplete pri gradnji predora Šentvid.

Minister za promet Radovan Žerjav ob odprtju predora
Šentviški predor odprt le za pet ur

Kot je za MMC povedal Marjan Koler, predstavnik za stike z javnostjo na Darsu, je omet odpadel v predoru proti Gorenjski, približno sto metrov pred koncem predora. Padla je približno ena četrtina kubičnega metra zaključnega sloja ometa proti vročini.

Omet ni padel na noben avtomobil, je pa kmalu povzročil kolono. Kmalu za predorom v gorenjsko smer so zaprli tudi tistega v primorsko, a so ga pozneje odprli.

Nemec: Mislimo, da je varen
Tomislav Nemec, prvi mož Darsa, je za TV Slovenija pojasnjeval, da je neljubi dogodek presenetil in pretresel tudi Dars, da pa gre za napako na starem delu, ki je bil zgrajen že leta 1984. Gradili so ga tujci, ki so uporabljali drug material.

Z izvajalci del bodo tako najprej pregledali in odkrušili ta omet, kjer se nahaja. Delali bodo vso noč. Najprej bodo pregledali predor proti Gorenjski, nato pa še proti Primorski. Promet bo potekal izmenično. "Upam da je le neki spodrsljaj in da ne gre za globlje slabše delo," je dejal Nemec in na vprašanje, ali je vožnja po predoru varna, dejal: "Mislimo, da je vožnja varna." Minister za promet Radovan je o dogodku že obveščen.

Nemec na koncu še pojasnjuje, da je predor v polletnem poskusnem obratovanju in da lahko pride do še česa neljubega, vendar pa da varnostni sistemi dobro delujejo, kar je pokazal tudi ta dogodek.

Gradnja se je zamaknila za dve leti
Za gradnjo slabih 1.500 metrov predora bi morali ob sklenitvi pogodbe z SCT-jem najprej porabiti 50 milijonov evrov, vendar sta gradbeno podjetje in ministrstvo za promet leta 2006 sklenila še eno pogodbo, ki je zagotavljala dodatnih 70 milijonov evrov, rok gradnje pa se je premaknil za eno leto, v leto 2007.

Zaradi domnevno nepredvidljivih geoloških okoliščin, do katerih naj bi prišlo ob vrtanju, je gradnja predora na koncu stala 135,7 milijona evrov, za celoten odsek pa bo država morala odšteti 265 milijonov evrov. Predor so odprli s skoraj dveletno zamudo od prvih napovedi.

Prav gotovo bodo ljudje, državljanke in državljani, kar hitro pozabili na zaplete pri gradnji predora Šentvid.

Minister za promet Radovan Žerjav ob odprtju predora
Šentviški predor odprt le za pet ur